Anonym skriver:
Det er fordi jeg kan huske at jeg læste engang at din ældste datter var en ret lang én. Kan ikke huske om det var her eller på min-mave, men det var i hvert fald en bruger der hedder fehår, så går ud fra det har været dig? Nå, men så ville jeg gerne spørge om hvor lang din datter var ved 3 års undersøgelsen, og om dit yngste barn ligger på ca samme kurve, og hvor høje dig og faren er 
Sender gerne en pb hvis du ikke vil skrive det offentligt, og det er selvfølgelig også helt ok hvis du ikke har lyst til at svare på det. Faren til min søn og jeg er som sagt nogle små nips, og det har virkelig påvirket farens selvtillid i hans yngre år, så jeg kan godt være en smule bekymret for om det bliver det samme for min søn. Så krydser lidt fingre for at gener ikke er alt i den her sammenhæng, og så leder jeg lidt efter nogle eksempler på det, selvom jeg godt ved det er skørt og jeg ikke kan bruge det til så meget 
Det er helt fint, jeg har ikke noget imod at dele, meeeeen jeg tænker, at I nok snarere bør arbejde med at få jeres søn til at elske og acceptere sig selv, høj eller lav 
Min ældste er knap 3 og 99 cm høj, sidst jeg målte. Den yngste er en sjat mindre, både ved fødsel og siden. Hun er næsten et år og bruger størrelse 80, men jeg ved ikke helt, hvor lang hun er. Min mand er 1,73, og jeg er 1,63, så ældstens højde er lidt uventet.
Men jeg synes, at min mand er jordens lækreste og dejligste mand, selvom han ikke er højere. Jeg elsker hans højde, og jeg ville glædeligt have født sønner med samme sluthøjde 
Anmeld
Citér