Jeg har været sygemeldt grundet udbrændthed og senfølger efter menigitis.... efter mit nr 2 barn traf jeg en velovervejet beslutning om at blive steriliseret.....
Og hvorfor?
Fordi det var det bedste for mig og mine børn.... jeg har ikke overskud til flere børn, min psyke vil aldrig blive tip top, og det vil intet gavne at belaste en mere.
Jeg vil ikke kunne, varetage 3 børn selv(hvis min mand og jeg går fra hinanden) to er rigeligt, og jeg ønsker ikke at lege med ilden og få en mere, med det resultat at mine børn(2 stk)bliver dem der kommer til at bød for det.
Økonomien er heller ikke til et barn mere, og når den bliver bedre vil jeg hellere priotere at sikre mig selv og mine børn, samt ikke at skulle vende hver en krone.... jeg ville heller ikke på nuværende tidspunkt økonomisk have mulighed for at tag vare på 3 børn....
Kunne jeg tænke mig et barn mere....ja... men kun indtil jeg tænker over de omkostninger det vil have for min familie, mine børn og mig, det er hverken prisen eller chancen værd...
Havde jeg vidst hvad jeg vidste nu, ift hvad konsekvenser af min sidste gravidtitet ville have, både fysisk og psykisk, så havde jeg aldrig fået et barn mere - for det har haft stor3 omkostninger for mine børn, min mand og mig.
Jeg vil gerne byde mine børn det aller bedste, men sådan er realiteten bare ikke som tingene er ny......
Anmeld
Citér