Barn nr. 3? Hvordan ved man om det er en god idé?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2022

Anonym

Har du fundet ud af om i skal have en mere siden hen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2022

Anonym

Noget der har overrasket mig ved at have 3 børn er, hvor svært det er at få dem passet af bedsteforældre  jeg kan mærke at de synes at det er enormt hårdt (og larmende) at passe 3 børn. Mine svigerforældre passer dem ca hver 3 måned og min mor en gang hver halve år og det synes jeg er super ærgerligt, de passede meget oftere da der kun var en

noget andet der har overrasket mig er antallet af konflikter søskende i mellem når der er 3. I perioder af dagen kan det være hver 5 eller 10 min og det dræner virkeligt min energi

en sidste ting er antallet af syge dage, de smitter jo hinanden hver gang en får en virus  jeg har skrevet ned i min kalender hvor ofte det er og i vinterhalvåret er det i gennemsnit 8 sygedage om måneden hos os og når vi så ikke har nogen bedsteforældre til at hjælpe er det altid mig der står med det  jeg har været nød til at gå ned på 20 timer arb om ugen for at kunne få det hele til at hænge sammen

Anmeld Citér

15. februar 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Der er ingen tvivl om at jeg også har været i påpasselig med om vi skulle have den tredje. 

Min den store har ADHD, den yngste have kolik og refluks som baby og derfor fik vi nærmest ingen søvn hvilket resulterede i at jeg endte ud i en mindre fødselsdepration. 

Min mand har plaget om et barn mere i 3 år og for 1,5 år siden begyndte vi på rejsen efter nr tre. 

Selvom jeg er nervøs for om jeg skal få det dårligt igen kan jeg ikke forstille mig ikke at få et barn mere og nu jeg så heldig at være gravid

Jeg håber at I finder det som passer bedst til jer  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.