Hvad skal hun dog hedde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2020

FruStolpe

Anonym skriver:

Halløj kvinder(og mænd, hvis der er nogle)

Vi venter os en pige, og det er vi selvfølgelig rigtigt glade for! Men, vi kan simpelhent ikke komme med et navn til hende. 
Vi er begge enige i, at det ikke skal være et navn vores oldemor kunne hedde (hvis i forstår) altså fx Olga og Bente. Men det skal heller ikke være de der helt moderne navne, og det skal heller ikke være sådan, at når hun starter i skole, så hedder 5 andre det også.

Ja, vi har lidt krav 

Så kom med jeres navne. Hvad hedder jeres piger? Eller hvis i skulle have en pige, hvad skulle hun hedde?

Vi har en Isabella og en Caroline 

Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2020

Stivdie

Vi har Amalie Sofie og Astrid 

Anmeld Citér

6. maj 2020

grinny

Vi har en Aya Flora - vi havde snakket om Leonora, Kaya og Nova

Anmeld Citér

6. maj 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Anna 

Nana

Luna

Frida

Caroline

Mathilde

Marie

Hannah

Johanne

Lea

Gry

Naja

Hmmm. Jeg synes der er mange indenfor kategorien "ikke gamle og ikke for moderne". 

Anmeld Citér

6. maj 2020

M O R til J Vega

Vi har Josefine på snart 3 år, og Asta der kommer til sen sommeren 

Anmeld Citér

6. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Vi venter os en pige, og det er vi selvfølgelig rigtigt glade for! Men, vi kan simpelhent ikke komme med et navn til hende. 
Vi er begge enige i, at det ikke skal være et navn vores oldemor kunne hedde (hvis i forstår) altså fx Olga og Bente. Men det skal heller ikke være de der helt moderne navne, og det skal heller ikke være sådan, at når hun starter i skole, så hedder 5 andre det også.

Ja, vi har lidt krav 

Så kom med jeres navne. Hvad hedder jeres piger? Eller hvis i skulle have en pige, hvad skulle hun hedde?

Vi har en Emma og en Agnes ��

Anna-bell 

Nora 

Florence

Leonora 

Yasmin 

Freya 

Kan jeg også godt lide ��

Anmeld Citér

6. maj 2020

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Ja, vi har lidt krav 

Vi har en Jessica og en Sigrid, to navne man ikke høre så tit

Anmeld Citér

7. maj 2020

Pb18

Jeg kan godt lide navne som

Mathilde 

Josefine 

Amanda 

Linnea 

Cecilie 

Caroline 

Leonora

Laura 

Therese 

Filippa

Så generelt lange navne

Anmeld Citér

7. maj 2020

Lisette W

Stine 

Line

Wilma

Hannah 

Kristine

Mira

Anmeld Citér

7. maj 2020

Ellos

Jeg kan rigtig godt lide navnene Alexandra og Cassandra. De kan bruges overalt i verden, og de er hverken sjældne eller populære. Ellers Amelia som en anden også foreslår. Eller måske Bitten? Eller Gitta. Eller Emily eller Lisa. Jeg synes umiddelbart der er rigtig mange navne der lever op til dine krav, så du må gerne være lidt mere specifik hvis I foretrækker en bestemt kategori 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.