Hvad skal hun dog hedde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.499 visninger
33 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2020

Anonym trådstarter

Halløj kvinder(og mænd, hvis der er nogle)

Vi venter os en pige, og det er vi selvfølgelig rigtigt glade for! Men, vi kan simpelhent ikke komme med et navn til hende. 
Vi er begge enige i, at det ikke skal være et navn vores oldemor kunne hedde (hvis i forstår) altså fx Olga og Bente. Men det skal heller ikke være de der helt moderne navne, og det skal heller ikke være sådan, at når hun starter i skole, så hedder 5 andre det også.

Ja, vi har lidt krav 

Så kom med jeres navne. Hvad hedder jeres piger? Eller hvis i skulle have en pige, hvad skulle hun hedde?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2020

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Vi venter os en pige, og det er vi selvfølgelig rigtigt glade for! Men, vi kan simpelhent ikke komme med et navn til hende. 
Vi er begge enige i, at det ikke skal være et navn vores oldemor kunne hedde (hvis i forstår) altså fx Olga og Bente. Men det skal heller ikke være de der helt moderne navne, og det skal heller ikke være sådan, at når hun starter i skole, så hedder 5 andre det også.

Ja, vi har lidt krav 

Så kom med jeres navne. Hvad hedder jeres piger? Eller hvis i skulle have en pige, hvad skulle hun hedde?

Mine piger hedder Isabell og Elina. Hvis lillebror i maven havde været en pige var vi nok endt på Amelia.

Andre pigenavne i omgangskredsen: Nika, Augusta, Victoria, Nethe, Nina, Sif, Selma, Dagmar, Maja, Nanna, Livia, Molly, Maggie.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

6. maj 2020

Tullemor

Hanna(h) eller Liva

Anmeld Citér

6. maj 2020

Dorthe1986

Min datter hedder Ella og hendes mellemnavn er Fine ��

Hvis vi skulle få en datter mere, ville det måske blive en Molly, Nanna, Gry eller Augusta ��

Anmeld Citér

6. maj 2020

Anonym

Ja, vi har lidt krav 

Vores hedder Astrid  andre navne vi tænkte på var SIF, Saga, Dagmar 

husk nu begynder gamle navne at være moderne efter flere år mes Sofia, Nora osv. bare så i er obs på det.

Anmeld Citér

6. maj 2020

Anonym

Hvis jeg fik en datter skulle hun hedde Naya 

Anmeld Citér

6. maj 2020

Meyer

Profilbillede for Meyer

Mine hedder: Astrid Zaza, Caroline og Amalie

Anmeld Citér

6. maj 2020

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Ja, vi har lidt krav 

Min datter hedder Elise (hvilket hun har efter min farmor).

Hvis min søn havde været en pige skulle han have heddet Ea (hans far ville helst have haft Charni).

Deres kusiner hedder Bolette, Nina, Rebecca, Isabella og Regitze.

Anmeld Citér

6. maj 2020

Anonym

Astrid Sofie

Rita Sofie

Mira Sofie

Anna Gry

Gry Isabella 

Gry 

Isabella

Mira

Lulu

Disse navne har vi på listen. Vi har ingen krav til noget, det er blot hvad vi har talt om kunne være en mulighed. 
Jeg er typen der skriver ned, hvis jeg fx hører et navn jeg synes er mega sødt/godt. Fx når vi er på ferie og lignende. Deraf er nogle af forslagene. 

Anmeld Citér

6. maj 2020

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Ja, vi har lidt krav 

Min datter hedder Mie

Jeg kan også godt lide navne som:

Maja, Astrid, Marianne, Vibeke, Liselotte, Agnes

Jeg hedder Merethe og det synes jeg egentlig også er et pænt navn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.