Jeg tænker du skal have en snak med din datter. Selvfølgelig skal holdet ikke laves om. Du skriver de leger fint sammen mm hjemme. Så jeg synes det er noget fis.
Jeg er ‘med skolen’. Pigerne skal lære at klare det og bede om hjælp hvis de ikke kan.
Okay, så en kvinde som du ikke kan fordrage ( dele har du 100% i dit liv) SKAL du være sammen med hverdag og endda på samme hold i visse timer - Det vilde du elske ......
vi kan samme med nogen mennsker andre mennsker kan vi ikke, hvorfor kan børn ikke få lov at respekteres som et normalt individ?!
helt ærligt?!
Min kusine og mig er veninder, men vi skal aldrig været for meget sammen, eller være på samme hold da vi har familie tam tam, da hun er syge efter at vinde over mig, og det irritere mig voldsomt og jeg bliver Rasmus modsat - Vi kan godt sammen i hverdag men vi skulle ALDRIG gå i skole sammen mm. Vi hilde være rygende uvenner!
helt ærligt!
det stresser hende så meget hun græder over det!
nok fordi hun er utryg og det er ikke særligt fest at vise sine sårbarheder til en som hun skændes ofte med!
hvordan vilde DU ha det om den du hader mest skulle vide noget om dig du ikke vilde dele?!?!?!?!
Anmeld
Citér