Spiral, for sevan da....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

Louise mortil4

jeg tror det er meget forskelligt om man sys det gør ondt, jeg sys ikke det gjorde ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Susan1978

Monica skriver:

Jeg har hentet en æske magen til... Og tænkte også yaiks... Eller ikke så meget. Har fået flere insiminations behandlinger og der kommer de også med en llaaaang ting - men det gør ikke ondt.

Jeg har åbnet min æske, ville læse om alle bivirkningerne, og det skulle jeg vist ikke ha gjort... Uha...

Flere har sagt at det gør ondt at få langt en spiral op???? Hvem ved noget???

Moni - der lige misbruger dit indlæg...

da jeg fik lagt min kobberspiral første gang hos min egen læge gjorde det lidt ondt.. for hun kunne ik finde ud af det, så det blev til en del roden rundt..

jeg fik så en tid på næstved sygehus hos en læge/gynækolog og der mærkede jeg intet!

Anmeld

23. oktober 2009

Plysbjørnen

Monica skriver:

Jeg har hentet en æske magen til... Og tænkte også yaiks... Eller ikke så meget. Har fået flere insiminations behandlinger og der kommer de også med en llaaaang ting - men det gør ikke ondt.

Jeg har åbnet min æske, ville læse om alle bivirkningerne, og det skulle jeg vist ikke ha gjort... Uha...

Flere har sagt at det gør ondt at få langt en spiral op???? Hvem ved noget???

Moni - der lige misbruger dit indlæg...

Altså jo det gør lidt ondt, men kun lidt... Synes det minder lidt om en der står og napper i livmoderen... Men det er også det...

Anmeld

23. oktober 2009

Rasmine

Hooold da op mand...

Mette - aldrig prøvet det, og kommer aldrig til det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.