Spiral, for sevan da....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Mikkelmusen

Ja jeg er måske en smule dum og uvidende og sådan følte jeg det nu også lidt da jeg stod på apoteket i onsdags og skulle hente min hormonspiral. Damen ved disken kommer ud med den længste æske jeg nogensinde har set komme ud af et apotek. Den går mig næsten fra hæl til knæ (ja ja jeg har jo lidt korte ben, men alligevel) !! Jeg ville gi 1000 kr for at se mit fjæs, for jeg må ha lignet en der troede jeg skulle dø.  

Hun beroliger mig dog med at det altså kun er æsken der er så lang, ikke selve spiralen! Nej det håber jeg fandme heller ikke! For så skal jeg sgu ikke nyde noget...  

Her kommer lige et billede af min størst skræk, og den skal jeg se på i en måned før der er tid til at sat den op.... !!

Det er da i øvrigt mega spild af pap er det ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Anja

Rimeligt vildt !! Gad godt have set dit udtryk  

- og ja, total spild af pap !

Anmeld

23. oktober 2009

Louise mortil4

ha ha det ansigt gad jeg godt ha set.

Jeg tror nok det er oget med at snorene er rimelig lange, men kan sgu ikke rigtig huske det længere, men du kan jo smug kigge i æsken, spiralen er pakket ind i noget gennemsigtig plastik så du kan sagtens lige åbne og kigge

held og lykke med spiralen, håber du bliver gladere for di end jeg var for min.

Anmeld

23. oktober 2009

Tynen

Hallo - Du bliver sgu da nødt til at åbne æsken.. Jeg kan ikke sidde her i uvisheden om hvad det dog er der fylder så meget

Man skal nok ikke være sart og genert når man får langet sådan en flyttekasse over disken.. Det ser ganske alvorligt ud, hvis man da ikke ved hvad den indeholder

Anmeld

23. oktober 2009

Susan1978

lidt skægt for sådan tror jeg også jeg så ud da jeg hentede min kobberspiral dengang ..

hvilket jeg bare slet ikke er tilfreds med..  jeg bløder konstant og det gider jeg bare ikke, plus at jeg har ret mange mens smerter både ved mens og ved ægløsning. øv.  har snakket med min læge om det og hun sagde at jeg bare skulle få den anden så.

Så jeg har sagt til kæresten herhjemme at han bare har at punge ud så jeg kan få en hormon spiral..  " jamen det skulle jeg da bare ha, hvis det var det jeg ville"

Held og lykke med den Christina. Det er totalt lækkert ikke skal huske en pille eller alt muligt hver dag.

Anmeld

23. oktober 2009

Mikkelmusen

Jeg må sige at jeg også glæder mig til den er sat op, for så skal jeg forhåbentlig ikke spekulere mere over det de næste par år. 

Kan godt forstå du vil ha hormonspiralen, jeg orker heller ikke kragtigere blødning og flere smerter. Syntes det er rigeligt at jeg føler mit underliv er ved at falde ud bare ved alm mens. 

Tynen jeg vil gerne åbne den, men æsken er limet, mon jeg så må åbne den?

Anmeld

23. oktober 2009

Mikkelmusen

mortil4 skriver:

ha ha det ansigt gad jeg godt ha set.

Jeg tror nok det er oget med at snorene er rimelig lange, men kan sgu ikke rigtig huske det længere, men du kan jo smug kigge i æsken, spiralen er pakket ind i noget gennemsigtig plastik så du kan sagtens lige åbne og kigge

held og lykke med spiralen, håber du bliver gladere for di end jeg var for min.

det er en hormonspiral, så jeg tror ikke der er de der snore i... Sådan jeg har forstået i hvert fald. Men måske tager jeg fejl...?

Anmeld

23. oktober 2009

Plysbjørnen

Mikkelmusen skriver:

det er en hormonspiral, så jeg tror ikke der er de der snore i... Sådan jeg har forstået i hvert fald. Men måske tager jeg fejl...?

Snorene er for at de kan pille den ud igen...

Anmeld

23. oktober 2009

linemus

Mikkelmusen skriver:

Tynen jeg vil gerne åbne den, men æsken er limet, mon jeg så må åbne den?

For hulan! Sikke en disket lille pakke at få langet over disken

Kan du ikke liste et lille kamera med til lægen, for jeg er godt nok også nysgerrig efter, hvordan pokker de kan få det til at fylde så meget 

Kan godt forstå du blev helt forskrækket over at se pakkens længde

Anmeld

23. oktober 2009

Monica

Jeg har hentet en æske magen til... Og tænkte også yaiks... Eller ikke så meget. Har fået flere insiminations behandlinger og der kommer de også med en llaaaang ting - men det gør ikke ondt.

Jeg har åbnet min æske, ville læse om alle bivirkningerne, og det skulle jeg vist ikke ha gjort... Uha...

Flere har sagt at det gør ondt at få langt en spiral op???? Hvem ved noget???

Moni - der lige misbruger dit indlæg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.