Hjælp til sandaler! Hvilken skal vi nu prøve!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2020

kamikaze

anna111 skriver:

Desværre duer det mærke ikke da hun før havde et par hvor hun klagede over smerter i foden når hun gik med dem og begyndte at halte til sidst  ellers et god bud

Men det giver da ikke mening at opgive alt fra et mærke fordi de en gang har lavet et par sandaler der ikke passede?

Har hun nogensinde haft et par der passede? Hvis ja så køb samme model igen.

Hvor har du fået hjælp fra en ekspeditør? Jeg har ikke været glad for kedebutikkerne, men vi har en lille lokal børneskobutik hvor vi køber alle børnenes sko, og vi har ikke endnu fået et par der skavede. Jeg tænker det handler om at finde nogen der har erfaring og sin egen forretning at holde kørende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2020

anna111

Profilbillede for anna111
kamikaze skriver:

Men det giver da ikke mening at opgive alt fra et mærke fordi de en gang har lavet et par sandaler der ikke passede?

Har hun nogensinde haft et par der passede? Hvis ja så køb samme model igen.

Hvor har du fået hjælp fra en ekspeditør? Jeg har ikke været glad for kedebutikkerne, men vi har en lille lokal børneskobutik hvor vi køber alle børnenes sko, og vi har ikke endnu fået et par der skavede. Jeg tænker det handler om at finde nogen der har erfaring og sin egen forretning at holde kørende.

Det har ofte været i skoringen eller paw sko. 

Tænker de fleste ville droppe et bestemt mærke vis skoen sad forkert på barnets fod. 

Og nej hun har aldrig haft en par der sad ordentligt det er derfor jeg nu søger råd. 

Og har nu besluttet at hun enten får dem fra Viking eller et par fra ecco 

Anmeld Citér

5. april 2020

Babilooo

Det har ofte været i skoringen eller paw sko. 

Tænker de fleste ville droppe et bestemt mærke vis skoen sad forkert på barnets fod. 

Og nej hun har aldrig haft en par der sad ordentligt det er derfor jeg nu søger råd. 

Og har nu besluttet at hun enten får dem fra Viking eller et par fra ecco 

Men skoringen og Pawsko er jo også fine steder at  prøve sko.

Jeg tænker hvis du stadigvæk oplever at hun næsten aldrig får et par gode sko det passer- så få det undersøgt.

Jeg har selv nedsunket forfod og var et sted i Lyngby der hedder sunde fødder. Her er dem der rådgiver om sko til voksne og børn uddannet i høj grad mht fødder. De laver også undersøgelser og laver såler mm.

Hvis dit andet barn aldrig har problemer med sine fødder bør det måske undersøges. 

jeg ville aldrig købe online med de problemer du nævner.

Anmeld Citér

5. april 2020

anna111

Tjullehej skriver:

Men skoringen og Pawsko er jo også fine steder at  prøve sko.

Jeg tænker hvis du stadigvæk oplever at hun næsten aldrig får et par gode sko det passer- så få det undersøgt.

Jeg har selv nedsunket forfod og var et sted i Lyngby der hedder sunde fødder. Her er dem der rådgiver om sko til voksne og børn uddannet i høj grad mht fødder. De laver også undersøgelser og laver såler mm.

Hvis dit andet barn aldrig har problemer med sine fødder bør det måske undersøges. 

jeg ville aldrig købe online med de problemer du nævner.

Mange tak for svar

Syntes dog ikke vi har problemer med almindelig sko med hende så tvivler på der så kan være noget galt men kan selvfølgelig altid for det undersøgt 

Og da jeg skrev det kom jeg selvfølgelig til at tænke på at hun halter efter at have gået i sketches sko må heller få kikket på det 

Anmeld Citér

5. april 2020

Babilooo

anna111 skriver:

Mange tak for svar

Syntes dog ikke vi har problemer med almindelig sko med hende så tvivler på der så kan være noget galt men kan selvfølgelig altid for det undersøgt 

Og da jeg skrev det kom jeg selvfølgelig til at tænke på at hun halter efter at have gået i sketches sko må heller få kikket på det 

Du bør få en ortopæd ind over. 

Anmeld Citér

5. april 2020

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
anna111 skriver:

Min datter på 4år har altid haft problemer med at sandaler gnaver huld!

Vi har prøvet superfit som er fantastisk til min 6årig men gnaver huld på min 4årig

Har lige købt nogle hjem hun har prøvet som hed Fribo de gnavede efter en halv time. 

Dishmann endte vi med sidste år de gnavede ikke men sad alt for løst på foden. 

Adidas duer heller ikke. 

Skofus gnaver osse. 

Hendes krav er de skal være lyseblå i år hvilket gør det sværere vi har fundet en lys blå som er lukket foran fra Viking nogle der kender den? 

Ellers overvejer jeg ecco men hun kan ikke lide farverne og så er de virkelig dyre vis hun kun ender med at kunne bruge dem nogle gange ligesom alle de andre. 

Hvilken kan i anbefale til en sart pige fod jeg vil mene hendes fod er almindelig af størrelse måske mere smal og tynd ind bred 

Min datter havde disse sandaler da hun var fire og de sad rigtig godt på hendes fod.

hvor er det de gnaver hul på din datters fødder? Jeg ved min veninde og hendes ældste datter går i ballarinasko - eller bare tæer - om sommeren fordi sandaler gnarver på siden af deres fødder.

Anmeld Citér

6. april 2020

nille

Profilbillede for nille
anna111 skriver:

Min datter på 4år har altid haft problemer med at sandaler gnaver huld!

Vi har prøvet superfit som er fantastisk til min 6årig men gnaver huld på min 4årig

Har lige købt nogle hjem hun har prøvet som hed Fribo de gnavede efter en halv time. 

Dishmann endte vi med sidste år de gnavede ikke men sad alt for løst på foden. 

Adidas duer heller ikke. 

Skofus gnaver osse. 

Hendes krav er de skal være lyseblå i år hvilket gør det sværere vi har fundet en lys blå som er lukket foran fra Viking nogle der kender den? 

Ellers overvejer jeg ecco men hun kan ikke lide farverne og så er de virkelig dyre vis hun kun ender med at kunne bruge dem nogle gange ligesom alle de andre. 

Hvilken kan i anbefale til en sart pige fod jeg vil mene hendes fod er almindelig af størrelse måske mere smal og tynd ind bred 

Vi har været glade for angulus smalle model

Anmeld Citér

6. april 2020

anna111

Ms.Momo skriver:

Min datter havde disse sandaler da hun var fire og de sad rigtig godt på hendes fod.

hvor er det de gnaver hul på din datters fødder? Jeg ved min veninde og hendes ældste datter går i ballarinasko - eller bare tæer - om sommeren fordi sandaler gnarver på siden af deres fødder.

Det er på indersiden af foden under knoglen hun blev rød denne gang det har dog osse været omme i hælen 

Anmeld Citér

6. april 2020

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
anna111 skriver:

Det er på indersiden af foden under knoglen hun blev rød denne gang det har dog osse været omme i hælen 

Det lyder som om I ikke har fået nogle der passer i svangen. Det har jeg desværre set at en del ekspedienter glemmer at tjekke.

Anmeld Citér

6. april 2020

anna111

Ms.Momo skriver:

Det lyder som om I ikke har fået nogle der passer i svangen. Det har jeg desværre set at en del ekspedienter glemmer at tjekke.

Ja jeg tænker osse det må være det der er problemet har dog lige kikket godt på hendes fødder og har en mistanke om hun måske er platfodet hvilken osse kan frille lidt tænker jeg 

Men tror jeg prøver ecco denne gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.