Hjælp til sandaler! Hvilken skal vi nu prøve!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2020

Christabelle

Min datter på 6 år har også altid fået gnavesår hvis ikke hun har gået sandaler til med strømper i først.

Kan anbefale superfit og Ecco 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2020

ønskebørn74

Ecco er jo til den smalle side. Så når neglen falder af, er det fordi den er for smal. Tjek pom pom jade gold sandaler.

Anmeld Citér

5. april 2020

årgang84

Profilbillede for årgang84
anna111 skriver:

Ja det syntes jeg jo osse selv og ville normalt aldrig købe den slags sandaler men er efterhånden villig til at prøve det meste bare de ikke gør ondt for hende at have på 

Så lige nu ligger jeg mellem ecco eller Viking sandaler har du nogen erfaring med dem fra Viking på billedet? 

De har to modeller. 

Den ene som du har vist er blød i hælen. 

Vi plejer at bruge den modsatte de er et hit.

Især i børnehaven og de køre rundt i diverse biler. 

Strømper starter de alle dage ud med. Gulvet i børnehaven og sfo er ikke det bedste til bare tæer. 

Anmeld Citér

5. april 2020

kamikaze

Jeg ville i normale tider gå i en butik og få vejledning til at finde sko der passer din datters fod. Det, der passer mit barn behøver jo ikke passe dit. Det at de skaver handler jo mindst lige så meget om pasform som om kvalitet.

I disse tider ville jeg se om en mindre skobutik var villig til at yde vejledning over nettet. Skoene er måske dyrere der, men hvis man slipper afsted med kun at købe et par er det måske ikke dyrere i længden.

Anmeld Citér

5. april 2020

Babilooo

Jeg ved det er et problem når butikkerne er lukkede. Men du forkøber dig altså i alverdens sko som du tror er dårlige fordi de gnaver.

Sko giver sår, negler bliver klemt mv. fordi skoen ikke passer.

når du har haft så mange problemer virker det ikke,som om at du ikke er i stand til at vurdere om skoen er god på foden. Vent med at købe sandaler - de kan alligevel ikke bruges nu. Og så tag i en fysisk butik og få en ekspedient til at mærke og vælge. 

alt andet ville være synd. Du kan jo prøve Ecco biom i butikkerne fx. Når de åbner.

Jeg kan godt købe Ecco biom på nettet,

men jeg har også haft 7 sæt til mine børn, og ved de passer.

Anmeld Citér

5. april 2020

anna111

Profilbillede for anna111
Liland skriver:

Vi har haft held med Sandaler fra Sketchers, de er dyre men de holder og gnaver ikke... 

Desværre duer det mærke ikke da hun før havde et par hvor hun klagede over smerter i foden når hun gik med dem og begyndte at halte til sidst  ellers et god bud

Anmeld Citér

5. april 2020

anna111

Tjullehej skriver:

Jeg ved det er et problem når butikkerne er lukkede. Men du forkøber dig altså i alverdens sko som du tror er dårlige fordi de gnaver.

Sko giver sår, negler bliver klemt mv. fordi skoen ikke passer.

når du har haft så mange problemer virker det ikke,som om at du ikke er i stand til at vurdere om skoen er god på foden. Vent med at købe sandaler - de kan alligevel ikke bruges nu. Og så tag i en fysisk butik og få en ekspedient til at mærke og vælge. 

alt andet ville være synd. Du kan jo prøve Ecco biom i butikkerne fx. Når de åbner.

Jeg kan godt købe Ecco biom på nettet,

men jeg har også haft 7 sæt til mine børn, og ved de passer.

Mange af de sko vi har haft problemer med er netop købt i en butik med hjælp fra en ekspidient så det giver jeg efterhånden ikke meget for så heller finde noget selv. 

Og jo hun skal jo netup have dem nu vis de skal gås til med strømper inden rigtig brug 

Anmeld Citér

5. april 2020

anna111

Christabelle skriver:

Min datter på 6 år har også altid fået gnavesår hvis ikke hun har gået sandaler til med strømper i først.

Kan anbefale superfit og Ecco 

Tak jeg tænker jeg prøver ecco til hende i år 

Elsker ellers superfit men de har alle dage været dårlige til hendes fod så dem må storesøster nøjes med at få 

Anmeld Citér

5. april 2020

FruStolpe

anna111 skriver:

Min datter på 4år har altid haft problemer med at sandaler gnaver huld!

Vi har prøvet superfit som er fantastisk til min 6årig men gnaver huld på min 4årig

Har lige købt nogle hjem hun har prøvet som hed Fribo de gnavede efter en halv time. 

Dishmann endte vi med sidste år de gnavede ikke men sad alt for løst på foden. 

Adidas duer heller ikke. 

Skofus gnaver osse. 

Hendes krav er de skal være lyseblå i år hvilket gør det sværere vi har fundet en lys blå som er lukket foran fra Viking nogle der kender den? 

Ellers overvejer jeg ecco men hun kan ikke lide farverne og så er de virkelig dyre vis hun kun ender med at kunne bruge dem nogle gange ligesom alle de andre. 

Hvilken kan i anbefale til en sart pige fod jeg vil mene hendes fod er almindelig af størrelse måske mere smal og tynd ind bred 

Nu tænker jeg bare lige højt ikk 

Kunne det tænkes at din datter ikke har korrekt fodstilling/går rigtigt og det er derfor de gnaver? 
Hvis det er derfor ville en sål måske hjælpe hende. 

Men som sagt, bare en tanke. Vi har aldrig oplevet at sandaler gnaver vores piger

Anmeld Citér

5. april 2020

Babilooo

anna111 skriver:

Mange af de sko vi har haft problemer med er netop købt i en butik med hjælp fra en ekspidient så det giver jeg efterhånden ikke meget for så heller finde noget selv. 

Og jo hun skal jo netup have dem nu vis de skal gås til med strømper inden rigtig brug 

Ok - lyder meget mærkeligt at hendes tå bliver klemt i den grad hvis en ekspedient har anbefalet dem. Jeg har kun oplevet kyndig vejledning. 

Jeg tror sokker vil hjælpe - men jeg har aldrig oplevet at sandaler skulle “gåes til” decideret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.