Hjælp til lockouten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2020

Anonym trådstarter

kamikaze skriver:

Det er nu heller ikke detaljerne der er vigtige :-) Hvis du ikke har opvaskemaskine, vasker du vel op i hånden, så kan han hjælpe med det. Dække bord. Hvad end praktisk  du laver. Hvis du inddrager ham bliver det et fælles projekt. Han skal nok brokke sig i starten, men de venner sig overraskende hurtigt til det

Alternativet er jo at han sidder og keder sig mens du stresser rundt uden at have tid til ham. Og så skal du ovenikøbet finde på noget sjovt bagefter hvor du egentlig har fortjent en god kop kaffe :-)

Jo jeg vasker op i hånden, det kunne han selvfølgelig godt hjælpe med.

idag har jeg beslutter mig for at der skal vaskes køkken ned. Det tænker jeg at han sikkert er meget sjovt fordi han kan pjaske med vand steder man normalt ikke gør det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2020

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Har selv en 4 årig der ikke kan sidde stille og lege . Men at lege med vand, fleks et badekar med lidt vand i, så kN man farve vandet eller andet, nogle bøtter og noget legetøj der kan tåle vand, er virkeligt noget der er underholdene for ham. Bøtter, skeer alt til ar hælde til og fra. Su kan også dølge kriblelongen på Instagram og samle inspiration til lege

Jeg er ikke på Instagram  

men idag har jeg besluttet at vi skal vaske køkken ned. Det synes han nok er meget sjovt at få liv at pjaske med vand på køkkenskabene osv 

Anmeld Citér

24. marts 2020

Sprit25

Ting min mand har lavet: 

Hule på deres værelse

Kæmpe Legoby

Skovskatte jagt

Kælkebakke (pressing og sæbe) 

Gået gode lange ture

Cyklet på en bmx bane

Klippe gækkebreve og sendt til oldemor og oldefar

Lad mig sige det sådan. Idag holder de fri fra fars børnehave

Anmeld Citér

24. marts 2020

God-mor

Anonym skriver:

Nu er Danmark blevet lukket i yderligere 14 dage. Dvs til 13/4. Og lur mig om ikk den forlænges igen. 

Men hvad har i af gode råd til at underholde en knap 5 årig? 

Det skal være 100% gratis da jeg kun har 100 kr tilbage til resten af måneden. 

jeg har indtil videre planlagt at gå en tur i skoven og ned på græsplænen og spille bold (mens der ikke er andre mennesker selvfølgelig) 

så leger vi selvfølgelig med hans legetøj, men det gider han altså ikke mere end 5-10 min af gangen. 

han er ikk synderlig kreativ og gider ikke sådan noget regne osv. 

Gode ideer modtages med kyshånd 

Spille kort eller brætspil 

Bage boller 

Skovtur med madpakker 

Gå i haven, hvis i har sådan en 

Wellness dag med fodbad, massage, langt bad, ansigtsmaske 

Klippe påskepynt 

Alle former for kreative sysler 

Se gode film 

Cykelture 

Det er noget af det som jeg har lavet med mine børn på 3 og 6 

Anmeld Citér

24. marts 2020

Anonym trådstarter

Dagen i dag blev i stedet brugt på en god cykel tur og en tur på legepladsen. 
nåede desværre bare ikk være på legepladsen så længe da jef pludselig kom en flok unger og legede også. Så vi tog hjem igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.