At aflyse fødselsdag... Grædende morhjerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2020

Tinstin

Det er godt nok også synd. Jeg må også aflyse min lille drengs 1-års fødselsdag og det er jeg altså også ked af! Det er noget særligt med den første fødselsdag og nu skal den bare slås sammen med storebrors, som ligger en måned senere. Jeg havde ellers gerne set, at lillebror fik sin egen særlige dag, nu hvor han ellers på mange måder som nr. 2 står i skyggen af sin bror. Men sådan blev det altså... det er så en del af hans historie, jeg kan fortælle ham engang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2020

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres super søde og støttende svar. Min datter har været i super humør siden hun stod op, for hun har fået en gynge til haven og to andre gaver hun virkelig havde ønsket sig. 

Er par familiemedlemmer overraskende os ved at komme forbi her til formiddag med en pakke til hende, og selvom de var på afstand og satte pakken så hun måtte hen og hente var glæden stor. Det løftede lidt på mors humør. 

Nu står det på lagkagetid hvor hun selvfølgelig er med til at lave den. 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Tusind tak for alle jeres super søde og støttende svar. Min datter har været i super humør siden hun stod op, for hun har fået en gynge til haven og to andre gaver hun virkelig havde ønsket sig. 

Er par familiemedlemmer overraskende os ved at komme forbi her til formiddag med en pakke til hende, og selvom de var på afstand og satte pakken så hun måtte hen og hente var glæden stor. Det løftede lidt på mors humør. 

Nu står det på lagkagetid hvor hun selvfølgelig er med til at lave den. 

Min datter har den 12 april. Vi er blevet enige om vi ikke siger noget til hende. Så får hun den senere

Anmeld Citér

19. marts 2020

Lisette W

Anonym skriver:

Er så ulykkelig på min datters vegne. Hun fylder 6 år her den 19 marts. Vi skulle have holdt børnefødselsdag og familie fødselsdag, men begge ting er selvfølgelig blevet aflyst. 

Selvom min datter godt forstår (i grove træk) at det nødvendigt, græd hun i Formiddags, og mig morhjerte græd med. Øv det hjælper så heller ikke jeg er gravid og mega hormonel. Men puha det godt nok hårdt det nødvendigt.

Har forsøgt at fortælle hende vi udskyder det til efter alt det her er corona er ovre. Men hun er så ked af det, hendes kalender hun har krydset af på den sidste måned er smidt ud og en ny med ukendt dato skal laves.

Undskyld mit opslag, ved godt det ikke er det store problem her i alt det her kaos, men havde virkelig brug for at få sat ord på mine følelser. 

Vi hendes søster og jeg vil gøre alt for at den 19 bliver en dejlig og hyggelig dag, men det jo bare ikke det samme. 

Her hjemme er drengenes 5 års og 2års fødselsdag også aflyst/udsat Den ældste er virkelig ked af det og bliver ved at spørge til hvornår mormor, morfar og alle de andre så kommer, og om han så ikke får nogle fødselsdagsgaver... 

Anmeld Citér

20. marts 2020

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min datter fylder 11 år den 24/3 og jeg fylder år den 26/3. 

Vi har også aflyst vores fællesfødselsdag for familien. Min datter er også ked af det, men heldigvis forstår hun bedre alvoren i det.

Vi har faktisk sagt til vores familie, at hvis de har købt gaver til hende må de gerne komme forbi og sætte gaverne foran vores hoveddør. Så vil hun facetime dem når hun åbner dem. Det er jeg sikker på, at det hjælper lidt.

Fødselsdagen for pigerne i klassen har vi også måtte rykke. Som jeg sagde til hende, det er da meget federe, at holde den når det bliver varmere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.