Mom skriver:
Du må rigtig gerne blande dig, det er jo en debat 
Regeringen anbefaler at vi holder os mest muligt hjemme, og at vi holder en general afstand til hinanden, det syntes jeg ikke at pågældende umiddelbart kan siges at overholde ved at handle hver 3-4 dag og se (godt nok yngre) bedsteforældre 2 gange om ugen - men det jeg reagerede mest på er det at man kalder andre hysteriske og sige at de hamstre, når det i min optik slet ikke passer. I min optik er der stadig en del folk der tager det AL for let.
Det jeg mente med, at jeg ikke ville blande mig, var ikke, at jeg ikke ville deltage i debatten, men at jeg ikke vil dømme, hvad der er at være mest muligt hjemme, da vi helt sikkert ikke alle bliver enige.
Regeringen har meldt ud, at vi skal være mest muligt hjemme. For nogen er det at isolere sig hjemme i de 14 dage. For andre er det at handle et par gange om ugen og at se nogle få udvalgte mennesker i de 14 dage, og der mener jeg ikke, at jeg vil blande mig i, hvad der det rigtige, når der ikke er mere klare retningslinier end at holde sig mest muligt hjemme.
Jeg mener ikke at det er forkert at handle to gange om ugen og se sine forældre, når de kun er 50, men jeg mener heller ikke, at det er forkert, hvis man vælger at blive hjemme og ikke gå udenfor en dør i de 14 dage.
Anmeld
Citér