Mom skriver:
At handle til 14 dage er forsat ikke at hamstre - at hamstre er at købe MEGET af 1 ting fx. toiletpapir og gær. At folk gik helt amok i onsdags var bare tåbeligt, men ikke destomindre så er hylderne i vores dagligvare butikker fyldte igen 
Du skriver i et andet indlæg at du/ I ser dine forældre 2 gange om ugen, og nu at I kun har set dem 1 gang?
Ja I skal flytte ind til dem om 3 uger, men hvad så med reelt at vente de 3 uger eller bare de næste 14 dage indtil I ser dem igen?
Jeg beskylder dig ikke for noget, men du skriver selv, at du handler ind hver 3-4 dag, ser dine forældre 2 gange om ugen og mener at din veninde er gået i panik, og at du ikke kan se det fornuftige i at din veninde med hendes barn opholder sig indendørs i 14 dage nu hvor hendes mand er på job. Og vi er flere der skriver at din veninde faktisk har fat i den lange ende, ved at blive indendørs så meget som muligt.
At du i et senere indlæg skriver at hun render efter smøger hver anden dag, ændre selvfølgelig sagen, samt at hun handlede ind onsdag aften, men det ændre ikke på, at du ikke i min verden får mere ret af det.
DU er nødt til at ændre adfærd, vi er alle nødt til at ændre adfærd, men at kalde andre hysteriske i denne periode (hvor der faktisk kan være god grund til en eller anden form for hysteri) er bare ikke særlig charmende. Hvad med om du istedet satte dig i andres sted, og kunne se deres (meget reelle) bekymringer?
Du behøver ikke blive sur, eller tro at jeg beskylder dig for noget - for det gør jeg ikke. Jeg siger blot at udstille din veninde, for først at være hysterisk og dernæst som værende "dum", har blot den effekt på mig, som om at du prøver at retfærdiggøre din egen opførsel - og den behøver du ikke retfærdiggøre. Men du bør være opmærksom på, at vi bør holde os fra ældre mennesker, og andre mennesker end dem vi bor sammen med, lige pt., og i en periode frem, og jo længere tid vi er om at fatte det, jo længere tid vare denne forfærdelig tid, hvor menneskeliv vil gå tabt, og det er IKKE kun de gamle og skrøbelige der vil dø, det vil ultimativt også ske for ellers unge og raske personer.
for lige at slå det fast, er det en fantastisk ting ikke at være enige
så ingen grund til at tro andet. Og jeg prøver ikke at retfærdiggøre noget som helst! Jeg er fuldstændig ligeglad om du er enig eller uenig.
Skal se min far idag, det er fra onsdag til tirsdag to gange, i min bog, det holder jeg skam stadig fast i. Har bare kun fra onsdag til nu set dem en gang 
dernæst, har vi et kæmpe hus, som vi er nødtil at starte med at pakke sammen nu! Og der får vi hjælp af min far til at flytte det, sådan er det. Så det kan ikke vente, hvad havde du forstillet dig? At vi skulle rykke et helt hus på under en uge, kun to mennesker???
beskylder du mig ikke for noget!!??
du skriver direkte, at jeg ikke føler de anbefalet råd! Det aner du ikke en skid om! De har aldrig sagt nogen steder, at man ikke må handle hver 3-4 dag!
Jeg har stadig samme holdning, og jo hun panikker fuldstændig. Det siger hun også selv.
jeg har overhovedet ikke behov for at få ret, det blot min mening, og du velkommen til at have din. Jeg svare blot.
derudover er jeg ikke nødtil noget. Jeg er hjemme med min datter. Punktum. Handler 2 gange om ugen, som jeg må. Jeg pakker mit hus ned, og ser mine forældre, fordi det er der, tingene skal hen. Det er det!
mine forældre er ikke ældre, som skrevet tidligere.
Du må gerne lige sende et link, hvor der står at unge og raske mennesker dør af Corona