På Lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Hej alle. 

Det blev sådan at vi blev hjemme. (mig og datter. Min mand er på forretnings rejse og skal arbejde selvom Covdi-19 er der)

Min mor er sur over det og vil ikke snakke mere med mig...

Hvordan tænker I jeg kan få hende til at se hvad jeg mente... Jeg ved ikke hvad jeg overhovedet kan gør for at hun ikke er sur mere... 

For jeg er endnu helt sikker på at det var det helt rigtige vi gjorde. 

Min mand og jeg har prøvet at fortælle hende at når det er over vil vi gerne invitere på lækker middag (hjemme eller på restaurant) hvor vi fejre dem. Men det gider/vil de ikke.

Det var det helt rigtige du gjorde. 
20 mennesker samlet når regeringen siger max 10. 

tvivler faktisk på de overhovedet kan blive gift i morgen. Rådhuset har jo også lukket. 

Synes det var en flot beslutning og hun skal nok blive god igen en dag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts

Anonym trådstarter

Hej igen 

Jeg kan se hvad i mener. Det var i sidste uge. Og de blev 10 til maden og de var 15 ved rødhuset. 

Mine søskende tog med til rødhuset og hjem igen. Og det kunne vi ikke for vores datter vil ikke forstå hun ikke kunne gå hen og give krammer og være tæt på familien. 

Derudover har hun været snottet. Og jeg har haft hovedpinen. 

Tror jeg skriver her inde igen. Fordi jeg ked af hun ikke vil snakke med mig. Jeg er jo hendes datter trodsalt. Men sådan må det være. 

Jeg har forsøgt at forklare det fra min side. Men hun vil slette lyttet... Hun ligger bare på. Jeg giver hende tid og ro. 

Anmeld Citér

20. marts

Janey

Profilbillede for Janey
AnoMor skriver:

Det var det helt rigtige du gjorde. 
20 mennesker samlet når regeringen siger max 10. 

tvivler faktisk på de overhovedet kan blive gift i morgen. Rådhuset har jo også lukket. 

Synes det var en flot beslutning og hun skal nok blive god igen en dag. 

Det var sidste lørdag. Der var max. noget højere, da begrænsningen på de 10 først kom onsdag, så de overtrådte ikke reglerne på det tidspunkt.

Anmeld Citér

20. marts

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Janey skriver:

Det var sidste lørdag. Der var max. noget højere, da begrænsningen på de 10 først kom onsdag, så de overtrådte ikke reglerne på det tidspunkt.

Nåh my bad. Troede det var i morgen. 

i så faldt. Så ville jeg selv være taget med. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.