Åh hvor er jeg ved at være lidt træt. Vi har en årlig familie tur, altid har den ligger sidst på året, men pludselig er den rykket her til sommeren i stedet og falder sammen weekend vi vil holde vores datters 1 års fødselsdag. Det er åbenbart den eneste dato alle kommer frem til de kan, udover min mand og jeg. Min mand ved ikke om han kan få fri så han har en hel weekend fri og så vil vi jo holde vores datters fødselsdag der. Vi skal i forvejen holde den af 2 omgange fordi vi har en stor familie, og fordi der er et skilt bedsteforældre par som ikke kan være i samme rum.
Nu mener familien at vi da bare kan holde hendes fødselsdag på den tur der, men alle de har vi har været afsted har turen bestået af lange strandture med drage flyvning, eftermiddagslur osv. Og fest om aften. Jeg kan ikke rigtig se hvor en 1 års fødselsdag skulle passe ind, og familien vil ikke lave om på det de laver på turen.
Yderligere mere så ender det med at vi må holde 3-4 fødselsdage så for at det kan gå op. Jeg har det stramt i forvejen med at skulle holde det af 2 omgange, men sådan er det..
Men nu er det også bare ærgerligt hvis vi ikke kan komme med på den tur, så tager alle de andre bare afsted. Jeg føler også her at det er lidt "lige meget" om vi kan deltage for nu kan de andre, alle sammen der. Muligheden er der ikke at finde en anden weekend, for så er der en af de andre medlemmer som ikke kan deltage
Jeg har det så stramt med at de virker så ligeglade omkring om vi kan og det er vores datters første fødselsdag 
Anmeld
Citér