Sproget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Du siger jeg skal slappe af og fortæller samtidig om et forløb som startede da din søn var 3 år og du mærkede en markant bedre efter forløb på 3 måneder , da bakker det jo op om at der skal gøres noget nu ?

Tak for tip

Ja. Jeg siger ikke der ikke skal gøres noget. Men du siger han har en TP tilknyttet. Plus du snakker om st hyrer en privat osv. det er det jeg mener med at slappe af og ikke bekymre dig. For sproget skal nok komme. 

selv tak. Det var blot et tip af mange. Men det er det der har hjulpet min søn mest ihverfald.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ja. Jeg siger ikke der ikke skal gøres noget. Men du siger han har en TP tilknyttet. Plus du snakker om st hyrer en privat osv. det er det jeg mener med at slappe af og ikke bekymre dig. For sproget skal nok komme. 

selv tak. Det var blot et tip af mange. Men det er det der har hjulpet min søn mest ihverfald.  

Jeg er heller ikke bekymret for om sproget kommer, det skal det nok, men er nervøs for det sociale for barnet hvis det ikke kan gøre sig forståelig over for de andre børn , derfor mener jeg at der skal ske noget nu/meget snart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.