Boller op, boller ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg blev også helt i tvivl om hvad man giver. Vi har næsten aldrig haft nogle, som kom op og bankede på. Men her til halloween kom der masser. Så måske kommer der også en del til fastelavn. 

jeg har aldrig tænkt over om de er klædt ud eller ej. Her i byen er børnene så søde, og er sikker på ingen gør det for bare at få penge eller slik. 

Jeg ved også nogle børn ikke kan lide at være udklædt, men gerne vil være med til fastelavn  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2020

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Vi har købt hus i et villakvarter med børn til alle sider. Nu er det snart rasletid til fastelavn, men... Hvad forventer børn? Skal vi veksle småpenge (i så fald hvor meget er småpenge?) eller købe slik? Til halloween var vi ikke forberedt, og der kom vel 25-30 hold børn, så vi måtte i alle skuffer og skabe efter slik af den ene eller den anden slags. Nu vil vi gerne være forberedte 

Er det mandag eller søndag de rasler ? Bare for at høre��

Anmeld Citér

22. februar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Vi har købt hus i et villakvarter med børn til alle sider. Nu er det snart rasletid til fastelavn, men... Hvad forventer børn? Skal vi veksle småpenge (i så fald hvor meget er småpenge?) eller købe slik? Til halloween var vi ikke forberedt, og der kom vel 25-30 hold børn, så vi måtte i alle skuffer og skabe efter slik af den ene eller den anden slags. Nu vil vi gerne være forberedte 

Helt klart slik og ikke penge. Og min mening er at det skal være i indpakning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.