Hos os er det efterhånden halloween der har overtaget, men jeg må vidst ud og købe slik, hvis der kommer nogle alligevel. Jeg tror mine børn har fået en blanding af slik og mønter, hvor jeg febrilsk - da de var yngre - har fjernet slikket fordi det lå samme sted. Alle de bakterier
Men så blev det heldigvis sådan med årene, at det meste var indpakket.
Jeg måtte heller ikke rasle da jeg var barn fordi mine forældre så det som at tigge, men nu går min mor også rundt til halloween, med min søsters unger. Jeg sender kun mine afsted til halloween, hvor da de store var små, var det bare fastelavn. Jeg havde svært ved at vænne mig til halloween, men det er bare meget større i vores by og det bliver gjort så meget ud af det, og børnene har en fest, så nu holder jeg ligefrem af det og vi hygger os med at gå rundt og se pynten osv. Jeg synes bare det skal være enten eller, - det bliver ellers to much rasleri, og selvom det er lidt synd “vores” tradition lidt forsvinder, så har jeg accepteret det og selvfølgelig slår de katten af tønden osv.
Om det bliver lidt slik, eller et par kroner ved jeg ikke lige, men formentlig det første og hvis man ikke er tilfreds med hvad jeg tilbyder, har man ikke fortjent det
Min store datter på 13 elsker at klæde sig ud og gå rundt med os, og da mine store sønner var i den alder betød det også meget for dem, så så længe det ikke er ”vil have vil have”, og de vitterligt går op i det, så skal de efter min mening bare komme her i alle aldre
Jeg giver også gerne lidt slik til de barnlige voksne, bare de er klædt ud 
Anmeld
Citér