Oddi skriver:
Sådan en jul har min mand også hvert 2.-3. År. Hårdt, men nogle skal jo være på vagt i julen i de fag. Min mand arbejder igennem hver 2.-3. Jul for så at holde fri næste jul.
Altså helt ærligt så har jeg lidt svært ved at forstå hvorfor arbejder sætter sådan en stopper for alt hos jer.
Du arbejder vel ikke hele døgnet og kan vel julehygge med dine børn når du kommer hjem?
Jeg tror ikke det er dine arbejdstider der er problemet, men både din og din mands indstilling til dem.
At din mand lyder mega doven og uden ansvarsfølelse for jeres børn kan man vel næppe give dine arbejdstider skylden for.
Ja det kan være øv med de skæve arbejdstider, men det handler om at se mulighederne istedet for begræsningerne. Og så må man være fleksibel, lave hygge på andre tidspunkter og skabe nyd traditioner.
Ja men sådan der det ud HVERT år, jeg får ikke mere fri næsten år! sådan ser det ud, når man skal spare og man ikke skal ha vikare ind
- Jeg har kun set muligheder men nu bliver min dreng større og jeg vilde være der SAMMEN med min familie, når de har fri -
Fordi jo kan altid tage dem ud af dagpleje og BH og ha dem hjemme og hygge, men når han starter skole er det SLUT
Så det er også på tid og læse videre - jeg skal med være MED TIL FAMILIE tam tam er gået glip af så mange, da jeg kan ikke blive ved med at skifte weekender, men det har jeg også gjort meget af og det synes jeg ikke så meget om
Nej, jeg skal videre så jeg kan være sammen med mine børn og mand
Anmeld
Citér