Jer med sygeplejerske mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.099 visninger
25 svar
22 synes godt om
12. februar 2020

Anonym trådstarter

Jeg er sygeplejerske og arbejder hver anden weekend.

- Jeg elsker den frihed med så at ha mange fridage i hverdagen, mine børn har aldrig haft en 32 timer hver uge

Men nu er vores søn snart 5 år og i år arbejde jeg hele julen kun fri den 24 og 27 - og det gjorde ondt, nu har jeg fået at vide jeg skal arbejde meget af påsken

nu gøre det ondt - Jeg føler jeg går glip af ting sammen med min mand og børn - Min mand laver ikke noget med børnene uden jeg er med forværrer det hele men han ænder sig ikke 

- Jer med mødre der arbejde sådan hverandre weekend, og meget helligdage og ferie dage 

Synes i det var træls? - Eller elskede i det hun hentede tidligt i hverdagen og der var en glad mor der hentede tidligt? 

jeg tænker meget at læse videre at jeg hader hvor meget af ferierne jeg må gå glip af  

vores dreng skal “snart” i skole 

og jer der havde spl. Mødre men havde andre arbejdstider behøver ikke skriver - Henvender mig til alle med mødre dee arbejde hver 2 weekend og ferier og hellige lige meget hvad arbejde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2020

Fie85

Profilbillede for Fie85
Anonym skriver:

- Jeg elsker den frihed med så at ha mange fridage i hverdagen, mine børn har aldrig haft en 32 timer hver uge

Men nu er vores søn snart 5 år og i år arbejde jeg hele julen kun fri den 24 og 27 - og det gjorde ondt, nu har jeg fået at vide jeg skal arbejde meget af påsken

nu gøre det ondt - Jeg føler jeg går glip af ting sammen med min mand og børn - Min mand laver ikke noget med børnene uden jeg er med forværrer det hele men han ænder sig ikke 

- Jer med mødre der arbejde sådan hverandre weekend, og meget helligdage og ferie dage