Min søn bevæger ikke sin arm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2020

LSS

Anonym skriver:

Ja han bruger stadig ikke sin arm optimalt men det er bedre idag, jeg er stadig ret utryg ved situationen hvor min mand siger jeg skal slappe af men jeg har det som du skriver det er bedre få det undersøgt en gang for meget end for lidt ! 

Tag ham til læge . Håber det bedste 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Tag ham til læge . Håber det bedste 

• Ja er desværre på arbejde men ved ikke om man kunne kontakte  vagtlægen eller skadestuen igen evt  hen over weekenden hvis det ikke bliver bedre ? 

Anmeld Citér

7. februar 2020

Anonym

Anonym skriver:

• Ja er desværre på arbejde men ved ikke om man kunne kontakte  vagtlægen eller skadestuen igen evt  hen over weekenden hvis det ikke bliver bedre ? 

Vagtlæge/skadestue er til akut opstået eller akut forværring af sygdom/ulykke. Det er ikke til undersøgelse udenfor normal arbejdstid, fordi det passer bedre. Hvis det er akut nok til at blive set i weekenden, så er det også akut nok til at tage fri fra arbejde.

Anmeld Citér

7. februar 2020

kamikaze

Anonym skriver:

Vagtlæge/skadestue er til akut opstået eller akut forværring af sygdom/ulykke. Det er ikke til undersøgelse udenfor normal arbejdstid, fordi det passer bedre. Hvis det er akut nok til at blive set i weekenden, så er det også akut nok til at tage fri fra arbejde.

TS: Ring egen læge og spørg, og ignorer surmavede indspark som du ikke kan bruge til noget.

Anmeld Citér

7. februar 2020

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Selvfølgelig kan du det. 

På skadestuen overså lægen min søns brækkede ankel på røntgen. Han nægtede at gå på sin fod, og havde det forfærdeligt, og så er jeg sådan en irriterende insisterende type, som forlangte ham tjekket igen.. og ganske rigtigt. Brækket ankel. 
følg din mavefornemmelse. Vi kender vores børn.

Anmeld Citér

7. februar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor ser du jeg skriver jeg ikke vil tage fri fra arbejde ? Desuden er hans far os hjemme hos ham ? 

Anmeld Citér

7. februar 2020

Anonym trådstarter

kamikaze skriver:

TS: Ring egen læge og spørg, og ignorer surmavede indspark som du ikke kan bruge til noget.

Har haft talt med egen læge og de siger så længe han bevæger den en smule er de ikke så bekymret for at noget er brækket 

Anmeld Citér

7. februar 2020

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
LSS skriver:

Og hvad så hvis det rent faktisk GØR ondt? Synes det er lidt vanvittigt at skrive sådan der. Det er et lille barn det drejer sig om. Hvad hvis der ER noget galt?

Vores søns albue/skulder gik a led Ca hver 3 md fra han var 9 mdr-5 år.

De første mange bange skreg han helt utrøstelig bare vi så på armen.

Han blev undersøgt mange gange uden vi fandt en forklaring. Og ved 5 års alderen voksede han fra det. 

Mange læger har set på ham, og alle sagde vi skulle lade armen være og give det nogle dage. Hvor vi opfordrede til at bruge den ved leg. 

Var det ikke ovre efter 4-5dage blev han undersøgt igen. Men som ofte tog det kun 3-4dage.

Anmeld Citér

29. oktober 2023

MDSN

Hej,

hvad endte dette med ?

vi står i samme situation med vores datter på 1 år og 3 måneder.

vi ved ikke hvorfor, men en dag vi hentede hende i vuggestuen ville hun ikke bruge armen.

det er nu 5 dage siden nu.

hun vil en gang imellem løfte armen, men det er meget besværet. Ellers hænger den langs siden.

vi har været både på skadestue og egen læge, men ingen forklaring eller løsning endnu.

vi er ret bekymrede, så hvis du har nogen konklusion på hvordan jeres endte, ville det hjælpe meget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.