Mor11 skriver:
Jeg ville hånden på hjertet også føle et stik på min stolthed og mit selvværd hvis min kæreste gjorde det så tydeligt og i mit nærvær. Jeg ville fortælle ham det, og så er jeg faktisk ikke i tvivl om at han asap ville undskylde og love at tage hensyn til mine følelser en anden gang.
Jeg synes din mand er ret ufølsom og egoistisk hvis han slet ikke er interresseret i at få dig til at føle dig som den vigtigste kvinde i hans nærhed. I min verden gør man hvad man kan for at begge parter har det godt. Uanset om man selv synes det virker lidt fjollet. Det gør man bare for hinanden. Især når det ikke handler om noget der ellers grundlæggende er vigtigt for ham (og hvis det er så vigtigt for ham at få andre kvinders opmærksomhed når du er i nærheden, at han ikke vil tage hensyn, ville jeg genoverveje om forholdet var ligeværdigt)
Åh godt du føler det samme , troede lige jeg var barnlig og alt muligt ...
jeg har faktisk flere gange skændtes og diskuteret med ham at det irritere mig men han beskylder mig og føler ikke han gør noget forkert ...
sidst sagde han undskyld da det var virkelig voldsomt og denne kvinde nærmest fulgte efter os fordi hun troede han ville noget sikkert.. hvilket gør mig usikker på om han nogensinde tager næste skridt hvis jeg ikke var der og muligheden opstod ... 
Men han mener det er bare et kig .. hvor jeg synes godt nok det er at overglo og få opmærksomheden ...
han siger han stopper det men tør ikke engang tage i Tivoli eller Legoland med ham fpr ved det kommer til at ske
Anmeld
Citér