Jeg tog en beslutning torsdag at min yngste datter på 4år og 3 måneder skal skifte børnehave hun starter i den nye på mandag vi har været henne og se den og vi var osse henne og se på den for et halvt år siden da jeg osse overvejede der hun skulle skifte. Storesøster på 5 år skal starte i før skole om en måned så hende flytter jeg ikke.
Men jeg har bare en knude i maven og bliver ved at gå frem og tilbage mellem om det nu var det rigtige til selvfølgelig er det det.
Det har kørt dårligt i børnehaven siden min yngste started der. Der er den ene langtid sygemeldt efter den anden. Lige nu 3 faste er langtid sygemeldt de prøver at få det op at køre igen men der er jo nye vikare ind til videre har mange af de samme vikare været der siden oktober og så var ledern og en pædergog de faste ansigter.
Side info. Mig og pigernes far gik fra hinanden for et år siden og så har jeg boet hos min mor med pigerne ind til 1 december hvor vi flyttede i en lejlighed. Pigerne ser stadig mormor meget.
Jeg har haft en pige med ondt i maven hun har fået taget flere prøver ved lægen og alle var fine. Hun har været ked af det når jeg skulle køre fra hende i børnehaven kikket ned og været meget betuttet jeg har oplevet afføring aftryk i hendes underbukser når hun kom hjem fra børnehaven hvor hun den ene gang selv har skiftet og lagt underbukserne på hendes plads i børnehaven uden nogen havde set det og det er her den sidste måned hun har aldrig haft afføring i underbukserne før. Jeg kunne nemt gå rundt med hende i 15min hvor hun ikke ville slippe mig før der var en pædergog i børnehaven der ville hjælpe med mindre der var den ene pædergog på arbejde da hun så min datters behov.
Og torsdag kommer jeg til en ophængt sæddel at den pågældende pædergog nu stopper fredag og der er ansat en ny medarbejder som midlertidig skal overtage hendes plads. Og jeg kørte direkte hjem og ringede til pladsanvisningen og fik hende flyttet med det samme.
Da jeg virkelig syntes det er synd at der hele tiden er nye ansigter og min datter ikke vil i børnehave.
Ledern i den nuværende børnehave var meget uforstående og syntes da min datter trives godt og har nogle venner som det er synd for at hun stopper og mente det jo var fordi mig og børnenes far var gået fra hinanden og vi jo osse var flyttet og jeg har osse hele tiden lagt den der hen.
Men helt ærligt kan jeg jo ikke blive ved at give skylden på hvad der er sket hjemme da der osse var et stort problem med hun ikke ville asted inden jeg flyttede i lejlighed og nu blev jeg nød til at lytte til min mave fornemmelse og min datter.
Men jeg ved jo hvad jeg har og ikke hvad jeg får. Jeg håber virkelig at det var den rigtige beslutning.
Er der andre her der har stået med det samme dilama 
Anmeld
Citér