Tullemoar skriver:
Men hvorfor bare ikke købe en i det her tilfælde, hvor lægen ikke vil henvise videre? Der er scanningen jo ikke ligegyldig.
jeg forstår dog godt, det er træls..
men tror bare jeg selv havde købt mig til en istedet for evt. bøvl og måske bekymring 
Stort tillykke med graviditeten 
Jeg har ikke direkte spurgt lægen, bare givet udtryk for, at jeg ikke vidste om den dato han satte er rigtig pga. den spontane abort sidste år, hvilket han ikke reagerede på. Så jeg giver det lige en chance en af dagene og ringer og får spurgt om det kan passe. Jeg synes selv tre ugers usikkerhed er en del, selvom jeg er med på, at mange kan have større usikkerhed end mig.
Min holdning til scanning lyder det til flere hæfter sig ved. Det er slet ikke dét det handler om. Jeg ville i normale tilfælde (helt personligt) ikke bruge 500 kroner på en tidlig scanning "bare fordi". Det er slet ikke vigtigt nok for mig at se fosteret så tidligt, som det er for andre. Det kan dog blive nødvendigt ift. terminsbestemmelse, altså tid for blodprøver og nakkefoldsscanning, men det skal jeg jo så lige høre lægen endeligt om.
Anmeld
Citér