Ved ikke hvor langt jeg er henne, læge ligeglad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2020

Anonym trådstarter

Du synes scanningen er ligegyldig hvis du selv skal betale... Jamen så må du jo undvære 

Hvis du læser hvad jeg skriver, så synes jeg en tidlig scanning generelt er ligegyldig. Jeg skrev netop, at det dog kunne blive nødvendigt ift. terminsbestemmelse. Min tråd går på, om det for lægen at se ikke burde være mere klart om jeg er fx 5 eller 8 uger henne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2020

Abracadabra

Din læge kan bare sørge for at time blodprøven rigtigt og scanningen skal ligge tidligt i intervallet, så går det hele! 

Anmeld Citér

28. januar 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Din læge kan bare sørge for at time blodprøven rigtigt og scanningen skal ligge tidligt i intervallet, så går det hele! 

Okay  og kan en blodprøve “bare” times rigtigt, hvis nu lægen regner ud fra første blødningsdag ved min spontane abort, hvis jeg reelt er tre uger kortere henne? Er intervallet for tid til blodprøve så stort?

Anmeld Citér

28. januar 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Hvis du læser hvad jeg skriver, så synes jeg en tidlig scanning generelt er ligegyldig. Jeg skrev netop, at det dog kunne blive nødvendigt ift. terminsbestemmelse. Min tråd går på, om det for lægen at se ikke burde være mere klart om jeg er fx 5 eller 8 uger henne

Men hvorfor bare ikke købe en i det her tilfælde, hvor lægen ikke vil henvise videre? Der er scanningen jo ikke ligegyldig. 

jeg forstår dog godt, det er træls.. men tror bare jeg selv havde købt mig til en istedet for evt. bøvl og måske bekymring 

Stort tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

28. januar 2020

Ano18

Anonym skriver: