Og det bliver.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

Henriette72

lunde skriver:

aja er oz et dejligt navn....

vores datter hedder aija, samme udtagelse, men staves anderledes..

Det er det og den måde i staver det på er også super flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Henriette72

LMM skriver:

Mange gange tillykke med den lille dreng  Vi vendter selv en lille dreng, som også skulle komme til verden den 4. marts... Synes vi er mange der har termin i marts

Elias er et flot navn, det var også en af mine ønsker  - men manden fik lov til at bestemme

Tak skal du ha' Det er et navn der skulle kunne fungere både her og hvor min mand kommer fra, så et eller andet sted begrænser det jo udvalget, men gør det så nemmere at vælge når der  ik er så mange at vælge i mellem 

Det er også derfor min datter hedder Selma, fordi farmor skulle kunne udtale det

Hvad skal jeres prins hedde?

Knus

Anmeld

23. oktober 2009

mor-til-vanessa

RikkeR skriver:

en lille dreng, der kommer til verden engang i marts  - men det er vel også på tide at Baby.dk bliver beriget med en dreng - der er jo så mange der skal have piger  - og de beriger selvfølgelig også.

Jeg var til MD scanning igår og så den lille tap  - det hun kunne se så helt fint ud og jeg er bare så lettet og glad. - men jeg skal afsted igen i næste uge fordi han ikke ligger så godt til at blive gennemscannet. Det betyder jo så bare at jeg får ham at se igen - og det kan man altså ikke få nok af.

Kan alle have en fantastisk dag.

KNUS fra glade Rikke

tillykke med den lille dreng

Anmeld

25. oktober 2009

LMM

Henriette72 skriver:

Tak skal du ha' Det er et navn der skulle kunne fungere både her og hvor min mand kommer fra, så et eller andet sted begrænser det jo udvalget, men gør det så nemmere at vælge når der  ik er så mange at vælge i mellem 

Det er også derfor min datter hedder Selma, fordi farmor skulle kunne udtale det

Hvad skal jeres prins hedde?

Knus

Han kommer til at hedde Max Emil  min kæretse har siden vi mødte hinanden altid sagt at hans første søn skulle hedde Max.. og vi synes at navnet Max passer rigtig godt til en lille vildbasse..

Så var vi jo heldige med at det bliver en dejlig lille dreng

Anmeld

26. oktober 2009

Henriette72

LMM skriver:

Han kommer til at hedde Max Emil  min kæretse har siden vi mødte hinanden altid sagt at hans første søn skulle hedde Max.. og vi synes at navnet Max passer rigtig godt til en lille vildbasse..

Så var vi jo heldige med at det bliver en dejlig lille dreng

Det er også bare et super sødt navn

Anmeld

26. oktober 2009

Betina88

Tillykke med ham ,,

Anmeld

26. oktober 2009

LMM

Henriette72 skriver:

Det er også bare et super sødt navn

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.