Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
RikkeR skriver: Ja, og selvfølgelig også tillykke til dig, med den lille prins i mavsen . Har du/I tænkt på navne?
Ja, og selvfølgelig også tillykke til dig, med den lille prins i mavsen .
Har du/I tænkt på navne?
Tak skal du ha' Jamen vi har besluttet os for at han hedder Elias Det fandt vi ud af allerede inden vi vidste at det er en dreng. Havde det været en pige, skulle hun haft heddet Aja
Hvad med Jer? Har i fundet noget navn endnu?
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med din lille dreng
Henriette72 skriver: Tak skal du ha' Jamen vi har besluttet os for at han hedder Elias Det fandt vi ud af allerede inden vi vidste at det er en dreng. Havde det været en pige, skulle hun haft heddet Aja Hvad med Jer? Har i fundet noget navn endnu? Knus
Det er et sødt navn - Elias, rigtig sødt.
Jamen jeg er jo alene om at bestemme og har tænkt på 2 navne.William eller Marius, men der ligger slet ikke noget fast så det kan sagtens nå at ændre sig et par gange . Pigenavnet havde jeg helt styr på - Meta Katrine.
RikkeR skriver: Det er et sødt navn - Elias, rigtig sødt. Jamen jeg er jo alene om at bestemme og har tænkt på 2 navne.William eller Marius, men der ligger slet ikke noget fast så det kan sagtens nå at ændre sig et par gange . Pigenavnet havde jeg helt styr på - Meta Katrine.
Det er også nogle søde navne du har fundet. Jeg er sikker på han nok skal blive glad for det uanset hvilket et du vælger
aja er oz et dejligt navn....
vores datter hedder aija, samme udtagelse, men staves anderledes..
en lille dreng, der kommer til verden engang i marts - men det er vel også på tide at Baby.dk bliver beriget med en dreng - der er jo så mange der skal have piger - og de beriger selvfølgelig også. Jeg var til MD scanning igår og så den lille tap - det hun kunne se så helt fint ud og jeg er bare så lettet og glad. - men jeg skal afsted igen i næste uge fordi han ikke ligger så godt til at blive gennemscannet. Det betyder jo så bare at jeg får ham at se igen - og det kan man altså ikke få nok af. Kan alle have en fantastisk dag. KNUS fra glade Rikke
en lille dreng, der kommer til verden engang i marts - men det er vel også på tide at Baby.dk bliver beriget med en dreng - der er jo så mange der skal have piger - og de beriger selvfølgelig også.
Jeg var til MD scanning igår og så den lille tap - det hun kunne se så helt fint ud og jeg er bare så lettet og glad. - men jeg skal afsted igen i næste uge fordi han ikke ligger så godt til at blive gennemscannet. Det betyder jo så bare at jeg får ham at se igen - og det kan man altså ikke få nok af.
Kan alle have en fantastisk dag.
KNUS fra glade Rikke
Hvor skønt, stort tillykke med den lille dreng
Ikke noget at sige til at du glæder dig til at se ham igen i næste uge
Fantastisk dag til dig også (Selovom den vist allerede er super fantastisk )
RikkeR skriver: en lille dreng, der kommer til verden engang i marts - men det er vel også på tide at Baby.dk bliver beriget med en dreng - der er jo så mange der skal have piger - og de beriger selvfølgelig også. Jeg var til MD scanning igår og så den lille tap - det hun kunne se så helt fint ud og jeg er bare så lettet og glad. - men jeg skal afsted igen i næste uge fordi han ikke ligger så godt til at blive gennemscannet. Det betyder jo så bare at jeg får ham at se igen - og det kan man altså ikke få nok af. Kan alle have en fantastisk dag. KNUS fra glade Rikke
Mange gange tillykke med den lille dreng Vi vendter selv en lille dreng, som også skulle komme til verden den 4. marts... Synes vi er mange der har termin i marts
Elias er et flot navn, det var også en af mine ønsker - men manden fik lov til at bestemme
Stort tillykke :-)
Og over i terminsgruppen med jer og skriv jer på listen! :-)
LauraLW skriver: Stort tillykke :-) Og over i terminsgruppen med jer og skriv jer på listen! :-)
Tak for det.
Hvor finder man terminsgruppen?
Under mødregrupper, og så er der en der hedder 1. kvartal 2010 :-)
- Hvis du har oprettet dit barn under din profil m termins dato, så er du vist automatisk medlem, men alle kan skrive alligevel, så hvis du ikke har, er det intet problem :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128