Og det bliver.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

RikkeR

en lille dreng, der kommer til verden engang i marts  - men det er vel også på tide at Baby.dk bliver beriget med en dreng - der er jo så mange der skal have piger  - og de beriger selvfølgelig også.

Jeg var til MD scanning igår og så den lille tap  - det hun kunne se så helt fint ud og jeg er bare så lettet og glad. - men jeg skal afsted igen i næste uge fordi han ikke ligger så godt til at blive gennemscannet. Det betyder jo så bare at jeg får ham at se igen - og det kan man altså ikke få nok af.

Kan alle have en fantastisk dag.

KNUS fra glade Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Mira0911

RikkeR skriver:

en lille dreng, der kommer til verden engang i marts  - men det er vel også på tide at Baby.dk bliver beriget med en dreng - der er jo så mange der skal have piger  - og de beriger selvfølgelig også.

Jeg var til MD scanning igår og så den lille tap  - det hun kunne se så helt fint ud og jeg er bare så lettet og glad. - men jeg skal afsted igen i næste uge fordi han ikke ligger så godt til at blive gennemscannet. Det betyder jo så bare at jeg får ham at se igen - og det kan man altså ikke få nok af.

Kan alle have en fantastisk dag.

KNUS fra glade Rikke

Stort tillykke... :O)

Anmeld

22. oktober 2009

frk andreasen

tillykke

Anmeld

22. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

tillykke med den lille dreng...

vi venter også en lille dreng mere...

Anmeld

22. oktober 2009

Henriette72

Stort tillykke med sønnen Jeg var selv til MD i tirsdags og jeg skal også have en søn

Hvornår har du termin? Jeg har d. 14.03.10

Knus

Anmeld

22. oktober 2009

Sees

-lig tillykke med den lille sønnemand
Og du har helt ret - Man kan slet ikke få for meget af at se sin lille guldklump

Anmeld

22. oktober 2009

RikkeR

Henriette72 skriver:

Stort tillykke med sønnen Jeg var selv til MD i tirsdags og jeg skal også have en søn

Hvornår har du termin? Jeg har d. 14.03.10

Knus

Tak for dit tillykke

Jeg er sat til at føde 4. marts - men igår sagde hun at han var ret stor og hun gerne ville flytte terminsdatoen til 16. feb. Men det får jeg først besked om i næste uge når hun har foretaget HELE scanningen.

Knus

Anmeld

22. oktober 2009

RikkeR

RikkeR skriver:

Tak for dit tillykke

Jeg er sat til at føde 4. marts - men igår sagde hun at han var ret stor og hun gerne ville flytte terminsdatoen til 16. feb. Men det får jeg først besked om i næste uge når hun har foretaget HELE scanningen.

Knus

Ja, og selvfølgelig også tillykke til dig, med den lille prins i mavsen .

Har du/I tænkt på navne?

Anmeld

22. oktober 2009

Diana...

Stort tillykke.

Anmeld

22. oktober 2009

Henriette72

RikkeR skriver:

Tak for dit tillykke

Knus

Hold da op, det var meget du blev rykket Dejligt. JM ville rykke mig 5 dage tilbage, da hn syntes at han var lidt lille, men da hun hørte storesøsters mål da hun blev født, ville hun ikk røre ved den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.