Hvad giver i for i gave til en rund fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.473 visninger
24 svar
17 synes godt om
18. december 2019

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften lyder, hvad giver i for til en rund fødselsdag? Det samme som til andre almindelige fødselsdage eller mere? Og hvad ift relationen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Ja, som overskriften lyder, hvad giver i for til en rund fødselsdag? Det samme som til andre almindelige fødselsdage eller mere? Og hvad ift relationen? 

Jeg giver for det jeg finder. Jeg har ikke bestemte beløb, men finder noget jeg har lyst til at give og selvfølgelig håber at modtageren bliver glad for.

Anmeld Citér

18. december 2019

koeapabshicar

Det kommer an på relationen. Tætte venner 300 kr. søskende ca 700 kr. forældre 1000 kr. men alt er relativt. Det kommer lidt an på hvad de ønsker sig osv. 

Anmeld Citér

18. december 2019

ønskebørn74

Anonym skriver:

500kr

Anmeld Citér

18. december 2019

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Jeg giver for det jeg finder. Jeg har ikke bestemte beløb, men finder noget jeg har lyst til at give og selvfølgelig håber at modtageren bliver glad for.

Okay, vil det sige, at gaven sagtens kan være dyrere til en almindelig fødselsdag ift en rund fødselsdag?

Anmeld Citér

18. december 2019

Anonym trådstarter

Det ser ud til, at flere af jer giver for et større beløb til en rund fødselsdag ift. andre almindelige fødselsdage.. Hvad ville jeres reaktion være, hvis I fik enten en uventet stor eller for lille gave af en søskende? Synes bare det her med gavebeløb er et ret følsomt emne, men det spejler sig jo bare rigtig tit i gaven og hvilken relation, man har til vedkommende...

Anmeld Citér

18. december 2019

Anonym trådstarter

Grunden til at jeg spørger er, at i min familie har vi altid givet for lidt mere til runde fødselsdage end til almindelige fødselsdage. Det har ligesom bare været kotume, meget almindeligt, da det jo ikke er så tit, man fylder rundt og det er lidt en slags milepæl, hver gang man går fra 20'erne ind i 30'erne osv...

Anmeld Citér

18. december 2019

serinasmor

Anonym skriver:

Det ser ud til, at flere af jer giver for et større beløb til en rund fødselsdag ift. andre almindelige fødselsdage.. Hvad ville jeres reaktion være, hvis I fik enten en uventet stor eller for lille gave af en søskende? Synes bare det her med gavebeløb er et ret følsomt emne, men det spejler sig jo bare rigtig tit i gaven og hvilken relation, man har til vedkommende...

Jeg regner med at gavegiveren giver en gave, de mener jeg bliver glad for - og har givet indenfor deres eget budget (hvad end det er på det tidspunkt) 

Jeg ville aldrig blive skuffet over en "for lille" gave ... for i mit hovede findes det ikke ... 

Jeg ville muligvis undre mig over at få et par strømper men hvis det er hvad der var budget til - så er det jo sådan

Anmeld Citér

18. december 2019

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Jeg regner med at gavegiveren giver en gave, de mener jeg bliver glad for - og har givet indenfor deres eget budget (hvad end det er på det tidspunkt) 

Jeg ville aldrig blive skuffet over en "for lille" gave ... for i mit hovede findes det ikke ... 

Jeg ville muligvis undre mig over at få et par strømper men hvis det er hvad der var budget til - så er det jo sådan

Tak for svar ��

Anmeld Citér

18. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak for svar ��

Hov der skulle være en smiley 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.