Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nikitas mor skriver: Jeg vil også være med.. har tænkt på det lidt længe, da Nikitas far ved jeg er herinde og så svært er det vist heller ikke at gætte mit bruger navn.. men hvordan gør jeg???
Jeg vil også være med.. har tænkt på det lidt længe, da Nikitas far ved jeg er herinde og så svært er det vist heller ikke at gætte mit bruger navn.. men hvordan gør jeg???
Hvad med MoarN?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Hvad med MoarN?
Ja.. det var en mulighed ellers skal jeg hedde MoarJW.. så ved jeg også hvem jeg selv er.. må lige i finde ud af hvad det skal være.. men hvor retter jeg det henne?? bare inde i profil oplysninger??
Nikitas mor skriver: Ja.. det var en mulighed ellers skal jeg hedde MoarJW.. så ved jeg også hvem jeg selv er.. må lige i finde ud af hvad det skal være.. men hvor retter jeg det henne?? bare inde i profil oplysninger??
jep inde under profil oplysninger, ved brugernavn...
Har lige gjort det.. blev lige total forvirret fordi jeg kunne se en der hed moarN der havde skrevet på forsiden, så tænkte pludselig at så kunne jeg jo ikke hedde det.. hov.. blondinen kommer vist op i mig stadigvæk.. hehe
MoarN skriver: Har lige gjort det.. blev lige total forvirret fordi jeg kunne se en der hed moarN der havde skrevet på forsiden, så tænkte pludselig at så kunne jeg jo ikke hedde det.. hov.. blondinen kommer vist op i mig stadigvæk.. hehe
Hehe....
Ej okay, gør lige en mor med total ammehjerne endnu mere forvirret ;0)
Kunne ikke lige finde hovede og hale før jeg faldt over denne tråd!!!!!!!
Kh. FruMOAR alias Ditte
FruMOAR skriver: Ej okay, gør lige en mor med total ammehjerne endnu mere forvirret ;0) Kunne ikke lige finde hovede og hale før jeg faldt over denne tråd!!!!!!! Kh. FruMOAR alias Ditte
Ha ha ha ha griner meget højt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128