Hey tøser,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.337 visninger
46 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Mca<3

Godt være det virker dumt men jeg har skiftet profil navn   Havde pludselig ikke lyst til alle kan læse hva jeg har skrevet bare de googler mit navn   Såå derfor   Ha en dejlig dag ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

MoarLK

Sjovt nok Tanja, sådan havde jeg det også - så jeg har også skiftede mit navn.....

Anmeld

22. oktober 2009

Mca<3

MoarLK skriver:

Sjovt nok Tanja, sådan havde jeg det også - så jeg har også skiftede mit navn.....

Hi hi   fik det pludselig så skidt med det ..

Så i går aftes loggede kæresten for sjov ind på baby.dk og så fik jeg det helt skidt , ville da ikke have han lige kunne gå ind og finde mig og læse hva jeg skriver og så kom jeg til at tænke på¨alle andre også ,,, 

Anmeld

22. oktober 2009

Misjelle

Det kan jeg godt forstå piger og begge dæknavne er moar

Anmeld

22. oktober 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Det kan jeg godt forstå piger og begge dæknavne er moar

Ja det er godt nok pussigt hvar   Morsomt ,,, man skulle tro vi havde arbejdet sammen ,,,

Anmeld

22. oktober 2009

Misjelle

Moar ,,, skriver:

Ja det er godt nok pussigt hvar   Morsomt ,,, man skulle tro vi havde arbejdet sammen ,,,

hi hi

Anmeld

22. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Først så tænkte jeg - to nye piger, men så var det "bare" jer to  Jeg kan godt forstå jer. Jeg hed før KatjaBoye og jeg google det på google, og tænkte "ups, der kommer godt nok meget frem med mig" og så ændrede jeg det bare til Katja. Måske jeg skulle overveje, at ændre det til noget helt andet

Anmeld

22. oktober 2009

Mira0911

Alle kender det navn jeg har, og har rigtig længe vil ændre det, men kan ikke på et nyt...

Andre der har et foreslag?

Har også nogen der kigger mig over nakken...

Anmeld

22. oktober 2009

Diana...

Ha ha vi skal alle hedde noget med Moar her inde i mødregruppen. 

Jeg har os tænkt på det efter du skrev det der til mig da du google Spørgelse hillerød.

Mit hermed ændret til moards

Anmeld

22. oktober 2009

Moar'en

Hi hi, Så vil jeg os være med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.