Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarDS skriver: Ha ha hvor er det godt, krav for at være med i 1. Kvartal man skal hedde MOAR ha ha
Ha ha hvor er det godt, krav for at være med i 1. Kvartal man skal hedde MOAR ha ha
Hold kæft hvor det bare grineren.....jo krav til vores kvartal er navnet MOAR.......
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
He he vi er skide morsomme
MoarJ skriver: Dorthe her...
Dorthe her...
Aaah oki Så er der vidst styr på tropperne
Ha ha det er sgu for skægt så kikke man på hvem af ens venner der er online så står der MOAR hele vejen ned griner.
Der må sidde en del forvirrede mennesker på forsiden Alle de Moar der pludselig dukker op ..
Moar ,,, skriver: Der må sidde en del forvirrede mennesker på forsiden Alle de Moar der pludselig dukker op ..
Ha ha ja det tænkte jeg os på.
hmm, ja, indtil videre har jeg ikke styr på jer.
Og jeg skifter nu ikke lgie navn,, kender jeg nogen herinde er der ikke rigtigt noget de ikke skal høre tror jeg
Nå, men får vel styr på jer igen.
MariaE skriver: hmm, ja, indtil videre har jeg ikke styr på jer. Og jeg skifter nu ikke lgie navn,, kender jeg nogen herinde er der ikke rigtigt noget de ikke skal høre tror jeg Nå, men får vel styr på jer igen.
Diana her
Dutte her...
Ja tror da på folk kigger lidt på forsiden...
Jeg vil også være med.. har tænkt på det lidt længe, da Nikitas far ved jeg er herinde og så svært er det vist heller ikke at gætte mit bruger navn.. men hvordan gør jeg???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128