Fornærmet af lægen og manden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

mor-til-vanessa

Miamaja skriver:

ej, jeg ville ikke have blevet fornaermet over det laegen sagde menjeg ville  selv blive fornaermet over hvad din mand tilfojede. jeg tror ikke din mand sagde det for at saare dig men sikke en dum bemaerkning. det var det. nogle gange siger man ting som lyder helt forkert og anderledes end hvad man havde i sinde.og det tror jeg er tilfaeldet her. saa be' din mand om en undskyldning eller ryg massage og glem det

helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

4xGreve

PrinsessensMor skriver:

Uh, den er ond! Det tror jeg jeg vil sige til ham Jeg har altid gået op i at være slank for sundhedens skyld, så pludselig at blive anset som hende den tykke gravid kan være ret nyt. Jeg er 32 uger henne og har allerede taget 14 kilo på, og fordi jeg var normalvægtig før babyen så skulle jeg maks tage 15 kilo på- siger de kloge læger selvfølgelig 

uhh så skal du ikke høre hvad jeg tog på på blot de første 25 uger (også var det endda kun på 13 uger da jeg ikke havde taget et gram på de første 12 uger)

Jeg tog over 25KG på...

Fødte hende i uge 26 så nåede heldigvis ikke mere men oh my god jeg vil ikke ha set vægten hvis jeg var gået fuldt ud... 

Anmeld

22. oktober 2009

Miamaja

Mette+Mathias skriver:

Jeg havde da bare grinet med, og sagt ja, - ha ha, det føltes også som om der lå en elefant ovenpå mig, dengang vi lavede spunken.

Ej, - det er da ikke noget at blive sur over? Tror du ikke at du er lidt hormonel? Og uden at have set dig, - så kan jeg sige næsten helt sikkert at du ER stor, - i forhold til hvad du plejer!! Sådan er det jo, og sådan skal det være, og lur mig, om ikke din mand er stolt af din store runde mave?

haha ja, den replik ville vaere alletiders

Anmeld

22. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Selvom der uden tvivl ikke har været noget ondt ment med det, skal man sgu passe på med at kommentere på folks vægt.

Det er sjældent morsomt.

Nu har jeg ekstremt mange gange måtte høre på hvor tynd folk syntes jeg var (FØR jeg blev gravid) Og folk tror det er okay når det er den vej og ikke fordi man er tyk. Men kritikken af ens krop opfanges på nøjagtig samme måde.

På samme måde kan man ikke gå ud fra at en gravid synes det er sjovt at høre hun er tyk. For måske føler hun sig tyk udover graviditeten og igen skal man passe på  med at være morsom på andres bekostning. Nu er jeg selv vant til at høre på lidt af hvert fra min kæreste, så ville ikke blive sur over det, men dermed ikke sagt at der er en rigtig og en forkert reaktion.

Jeg ville nok ikke gøre mere ud af det end, at fortælle min kæreste at det ikke er noget der skal gentage sig og så må det være ude af verdenen, og nå ja. Animal planet ville nok ikke være en dårlig idé, for det lader til at han skal lære lidt om dyr og længden af deres drægtigheder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.