Fornærmet af lægen og manden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

Diana...

Moar ,,, skriver:

Det havde altså ikke kunnet rokke ved mit humør  Folk incl. min familie kan da joke med med ligeså tosset de vil ,, tror ikke der var noget ondt i det , op med humøret

Helt enig, Jeg ville kun kunne grine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Heidi.

Jeg var nok selv flækket af grin.. Sorry.

Anmeld

22. oktober 2009

PrinsessensMor

WiitrioeN skriver:

Først lige en til dig...

Må indrømme jeg ved ikke hvad jeg vil ha gjord men tror sku at jeg vil ha været så dum at jeg bare grinte med...

Og hvad med både at sig det til din svigermor og forlang ryg massage?

Hmm, der kunne være noget om snakken! Han er også vild ked af det så jeg tror jeg kan få ham til meget

Anmeld

22. oktober 2009

PrinsessensMor

Mette+Mathias skriver:

Jeg havde da bare grinet med, og sagt ja, - ha ha, det føltes også som om der lå en elefant ovenpå mig, dengang vi lavede spunken.

Ej, - det er da ikke noget at blive sur over? Tror du ikke at du er lidt hormonel? Og uden at have set dig, - så kan jeg sige næsten helt sikkert at du ER stor, - i forhold til hvad du plejer!! Sådan er det jo, og sådan skal det være, og lur mig, om ikke din mand er stolt af din store runde mave?

Uh, den er ond! Det tror jeg jeg vil sige til ham Jeg har altid gået op i at være slank for sundhedens skyld, så pludselig at blive anset som hende den tykke gravid kan være ret nyt. Jeg er 32 uger henne og har allerede taget 14 kilo på, og fordi jeg var normalvægtig før babyen så skulle jeg maks tage 15 kilo på- siger de kloge læger selvfølgelig 

Anmeld

22. oktober 2009

PrinsessensMor

Anyways, tak for jeres besvarelser Dem der synes jeg skal tage det med ro og grine med har fået mig til at slappe af, mens dem der mener jeg skal tage fighten op... jah, gæt hvem der vil få lussiger i dag så han kan lære det middelvejen er jo en gylden vej

en  til alle på denne site der altid er der for mig

Anmeld

22. oktober 2009

charlottekri

hm, jeg tror ikke at jeg ville have taget det så nært...

jeg ville bare have bedt ham om at holde kæft og daske ham på skulderen, men kan godt forstå din reaktion, hvis du er lidt følsom omkring din evt. størrelse. det har jeg bare ikke noget problem med selvom jeg vejer nogle kilo for meget, så det er nok derfor jeg ville have reageret sådan

Anmeld

22. oktober 2009

Ansemusen

Jeg var blevet vildt ked af min kærestes reaktion, hvis han havde sagt sådan! Men det lægen sagde, var vist en fejl, så vidt jeg forstod og det kan jo ske for enhver!

Men forstår godt du er ked af det og meget vred!

Anmeld

22. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Siden hvornår er elefanter fået fra at være drægtige i 22 måneder til 9 år?

Anmeld

22. oktober 2009

PrinsessensMor

RGN skriver:

Siden hvornår er elefanter fået fra at være drægtige i 22 måneder til 9 år?

Hmmm, stakkels elefanter der bliver beskyldt for at muligt... Derfor findes Animal Planet. Måske skulle min mands straf være at udlukkende se Animal planet i en uge?

Anmeld

22. oktober 2009

sarahb

jeg synes det er humor, hvis man også selv viste man var stor gravid.. jeg havde grinet med uden tvivl....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.