Fornærmet af lægen og manden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.329 visninger
33 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

PrinsessensMor

Hej alle (håber i nyder det smukke efterår)

Nu til sagen: Jeg var hos lægen med manden og ved I hvad der skete?? Jah, noget der fik min selvtillid til at ryge helt ned til jordens kerne. Jeg skulle have en sygemelding pga bækkenløsning, så lægen spurgte mig hvor langt jeg var henne og jeg svarede 31 uger, så sagde han jamen din graviditet varer 9 ÅR, så hmm hvor langt har du igen? Her flækkede mig mand af grin og da lægen reflekterede over hvad han havde sagt grinte han så meget og sagde, "ha ha det sgu da en elefant der er gravid i 9 år ha ha", hvorså min mand svarede, "ha ha hi hi hun er jo unormal stor ha ha"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Og så mig, MIG der altid kan svare elegant (og ondt) igen sagde absolut intet. INTET. Jeg kunne ikke få noget ud, men rejste mig stille op og gik ud i bilen uden en lyd... Jeg er stadig sur, men i chok og ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg kán ikke engang græde..........    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

CarinaSB

Eiii .. jeg var blevet så stjerne tosset ..  og så havde min mand da nok lige fået afvide hva han lige bestod af den dag !!

Anmeld

22. oktober 2009

PrinsessensMor

CarinaSD skriver:

Eiii .. jeg var blevet så stjerne tosset ..  og så havde min mand da nok lige fået afvide hva han lige bestod af den dag !!

Jeg har stadig ikke taget en beslutning med hensyn til manden? Skal jeg råbe? Skrige? Være kold i røven?

Anmeld

22. oktober 2009

Miamaja

ej, jeg ville ikke have blevet fornaermet over det laegen sagde menjeg ville  selv blive fornaermet over hvad din mand tilfojede. jeg tror ikke din mand sagde det for at saare dig men sikke en dum bemaerkning. det var det. nogle gange siger man ting som lyder helt forkert og anderledes end hvad man havde i sinde.og det tror jeg er tilfaeldet her. saa be' din mand om en undskyldning eller ryg massage og glem det

Anmeld

22. oktober 2009

PrinsessensMor

Miamaja skriver:

ej, jeg ville ikke have blevet fornaermet over det laegen sagde menjeg ville  selv blive fornaermet over hvad din mand tilfojede. jeg tror ikke din mand sagde det for at saare dig men sikke en dum bemaerkning. det var det. nogle gange siger man ting som lyder helt forkert og anderledes end hvad man havde i sinde.og det tror jeg er tilfaeldet her. saa be' din mand om en undskyldning eller ryg massage og glem det

Rygmassage lyder godt... men at sige det til min søde svigermor så han kan få et par lussinger lyder bedre...

Anmeld

22. oktober 2009

CarinaSB

jeg ville have råbt og skreget .. Også så naboen kunne høre det

Anmeld

22. oktober 2009

4xGreve

Først lige en til dig...

Må indrømme jeg ved ikke hvad jeg vil ha gjord men tror sku at jeg vil ha været så dum at jeg bare grinte med...

Og hvad med både at sig det til din svigermor og forlang ryg massage?

Anmeld

22. oktober 2009

Mette+Mathias

Jeg havde da bare grinet med, og sagt ja, - ha ha, det føltes også som om der lå en elefant ovenpå mig, dengang vi lavede spunken.

Ej, - det er da ikke noget at blive sur over? Tror du ikke at du er lidt hormonel? Og uden at have set dig, - så kan jeg sige næsten helt sikkert at du ER stor, - i forhold til hvad du plejer!! Sådan er det jo, og sådan skal det være, og lur mig, om ikke din mand er stolt af din store runde mave?

Anmeld

22. oktober 2009

Mca<3

Det havde altså ikke kunnet rokke ved mit humør  Folk incl. min familie kan da joke med med ligeså tosset de vil ,, tror ikke der var noget ondt i det , op med humøret

Anmeld

22. oktober 2009

frk andreasen

Jeg har stadig ikke taget en beslutning med hensyn til manden? Skal jeg råbe? Skrige? Være kold i røven?

den ide med at sige det til svigermor lyder super ha ha. nej jeg vil have flejnet fuldstændig på min mand hvis han havde sagt det osse selvom det bare var en dum bemærkning så sårer det en.. kan godt huske hvordan min selvtillid var da jeg var højgravid med min  datter

kram tanja 18+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.