I min verden er det alt, alt for meget.
Jeg ka godt tænke, at hvis mine børn fik 4 adventsgaver, til 500 kr pr gang, så ville jeg på ingen måde, vide hva jeg sku gi dem i julegave? Altså forstået på den måde, at de ønsker de har til juleaften, højest ligger på omkring 500 kr i forvejen, i for af lego, tøj, sko og feks spil. De ved at hvis de feks har større ting end det, så må de selv spare op til det. Og ud over det, så har de endelig heller ik ret mange ønsker.
Det dyreste, jeg ka finde på, at gi i adventsgaver, ku være et nyt sæt gymnastik tøj. Og det ville være fordi, de i forvejen ska ha nyt gymnastiktøj
Vi ska på julemarkede i løbet af denne mdr, og der ka det være, at de er heldige, at nissen ligge en lille pengeseddel i sokken, som de må bruge der, eller ligge i sparedåsen, til noget de ønsker sig.
I løbet af ugen, ka de være heldige at nissen ligge i deres sok. Det ka være en mandarin, nye strømper, en frugtstang, hårpynt osv. Vi gør noget ud af, at det ska være ting de ka bruge og ik bare noget der er plastik fantastisk.
De er 7 og 11 år.
Når det så, er sagt, syntes jeg self at man ska gøre, som man selv syntes passer. Vh Stine