Ander pcoer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

Maise

ha ha kan se jeg har svaret på indlægget for længe siden - og så gør jeg det igen - UPS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

MetteT

Maise skriver:

ha ha kan se jeg har svaret på indlægget for længe siden - og så gør jeg det igen - UPS

Heh.. Jeg tænkte lige det samme..

Anmeld

30. april 2010

VimseBimse

Hej Pco piger.

Tja, min tredje FER behandling gik ikke som den skulle, jeg blev ikke gravid.

Nu skal vi i gang i det private, hos trianglen. Jeg har fået ordineret metformin 3 om dagen og er begyndt at tage dem.

Nu regner vi med at vi opstarter den 28. maj, jeg gider ikke mere, vil bare være gravid. 5 icsi og 3 FER har vi oplevet på nuværende tidspunkt.

Sætter min lid til blastocystdyrkning, hvis der er æg til dette.

Kryds fingre for min 6. icsi (mærkeligt som det bare føles som om at det lægger på læsset (det psykiske, det føles ikke som ny omgang).

Jeg har en guddommelig datter fra november 2008, født efter de 5 icsi, behandlinger, så selvfølgelig er jeg heldig. Nu vil vi gerne have en lillesøster.      

Anmeld

30. april 2010

foto på lærred

Vedr. første indlæg: Har hørt at Pergotime ikke er så gode til PCO-piger. Puregon skulle virke bedre.

Har hørt rigtig godt omkring blastocystdyrkning. Rigtig meget held og lykke med det.

Anmeld

5. maj 2010

VimseBimse

VimseBimse skriver:

Hej Pco piger.

Tja, min tredje FER behandling gik ikke som den skulle, jeg blev ikke gravid.

Nu skal vi i gang i det private, hos trianglen. Jeg har fået ordineret metformin 3 om dagen og er begyndt at tage dem.

Nu regner vi med at vi opstarter den 28. maj, jeg gider ikke mere, vil bare være gravid. 5 icsi og 3 FER har vi oplevet på nuværende tidspunkt.

Sætter min lid til blastocystdyrkning, hvis der er æg til dette.

Kryds fingre for min 6. icsi (mærkeligt som det bare føles som om at det lægger på læsset (det psykiske, det føles ikke som ny omgang).

Jeg har en guddommelig datter fra november 2008, født efter de 5 icsi, behandlinger, så selvfølgelig er jeg heldig. Nu vil vi gerne have en lillesøster.    

Jeg synes lige at I skulle høre svanens død.

Min mand har fået stress, han ved det ikke selv endnu. Så nu er vores babyprojekt på den anden side af sommerferien.

Kryds fingre for at dette vanvid, snart får en ende, gerne en lykkelig.

Anmeld

5. maj 2010

VimseBimse

foto på lærred skriver:

Vedr. første indlæg: Har hørt at Pergotime ikke er så gode til PCO-piger. Puregon skulle virke bedre.

Har hørt rigtig godt omkring blastocystdyrkning. Rigtig meget held og lykke med det.

Det tror jeg du har ret I altså at pergotime ikke er så godt til PCO piger.

Menopur er heller ikke ret godt, jeg fik det i december 2006, 225 ie hvilket resulterede i en kraftig overstimulering med 30 æg folliker. Jeg tror heller ikke at man bruger det til Pco patienter mere.

En god nyhed er dog, at typisk har vi flere æganlæg tilbage når vi når vi når 40 års alderen, hvis det kan glæde nogen. Dette iflg. Trianglen.  I dette tilfælde kan det så glæde mig der gerne vil have en baby til.

Hvis det nogensinde lykkes.  

Anmeld

25. maj 2010

VimseBimse

Hej igen.

Nu har jeg fået blødning og skal igang med min icsi hvilket jeg glæder mig til.

Min chefs kone skal igang samtidig med mig, det ved jeg ikke om det er en fordel. Det skal lige passe at vi skal have taget æg ud samtidig, det er nemlig samme klinik.

Vær sød og kryds fingre for mig.

Jeg er lidt glad, vejen hertil har været belagt med brosten.

Anmeld

31. maj 2010

VimseBimse

Hej igen.

En update. Er på 4. dagen mht. til stimulation.

Jeg får 175IE puregon, og so far går det godt.

Imorgen skal jeg til læge, så må vi se hvor mange ægge basser der er.

Anmeld

19. juni 2010

VimseBimse

En lille update.

Der endte med at være ud af 15 ægblærer, 13 udtagne, og 11 da de fik dem ud af skyen (det hedder det de er pakket ind i).

6 der var umodne som ikke var til at stikke 1.

5 der endte som følgende.

1 død

2 blastocyster

2 hatchende blastocyster

Derfor har jeg fået lagt 2 hatchende blastocyster op.

Og vi venter nu på besked på om jeg blev gravid.

De 2 andre blastocyster er lagt i fryseren.

Godt gået af en der er 40+ 

Anmeld

27. juni 2010

VimseBimse

Yes det lykkes, jeg er gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.