Ander pcoer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.664 visninger
31 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Mor.sander

Så er det i morgen, at startskudet går til vores start i fersilitets behandling, ved aflevering af sædprøve. Vi ved at min mands sæd er af nogenlunde kvalitet, da jeg har været gravid 2 gange inde for det sidste år, jeg de er dog begge end i saer, da jeg ikke prodocere nok progesteron  og hvis det ikke skulle være slemt nok, ja så er mine ægløsninger stoppet pga. jeg har taget på i vægt

Har været hele møllen igennem, med pergotime uden virkning, for 4 år siden, så jeg er rigtig nervøs for at det bliver det samme denne gang  det er bare hårdt at få at vide hver eneste gang at du har ikke ægløsning

Er der andre herinde der har haft susses med behandling som er end ud i en baby.. Ville være lækkert med nogle susses historier!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

hc=k

Hej. Jeg vil bare lige siger at jeg virkelig krydser fingre for dig. Vi er en del i min familie med PCO og det er virkelig hårdt at leve med specielt når man vil have en baby og alle bare er gravide eller med barnevogn. Jeg har en søn nu, men havde fået dommen at jeg ikke kunne blive gravid uden hjælp og langvarig behandling. Min søster venter barn nr 2 nu, men hun kæmpede meget længe med nr 1 og var i alverdens behandlinger og så nu også min kusine som ikke kan få hjælp før hun taber sig.

Jeg håber sådan du kommer gennem det her

Anmeld

21. oktober 2009

mor-til-cille

Krydser fingre for at det lykkes for dig søde...

Det ville da være dejligt for de 2 andre at få en lillebror/søster...

Anmeld

21. oktober 2009

Mor.sander

hc=k skriver:

Hej. Jeg vil bare lige siger at jeg virkelig krydser fingre for dig. Vi er en del i min familie med PCO og det er virkelig hårdt at leve med specielt når man vil have en baby og alle bare er gravide eller med barnevogn. Jeg har en søn nu, men havde fået dommen at jeg ikke kunne blive gravid uden hjælp og langvarig behandling. Min søster venter barn nr 2 nu, men hun kæmpede meget længe med nr 1 og var i alverdens behandlinger og så nu også min kusine som ikke kan få hjælp før hun taber sig.

Jeg håber sådan du kommer gennem det her

Takker , lige det jeg havde brug for

En af de ting jeg syntes er sværes er at når man som jeg har to børn, at folk mener at så skal jeg bare være glad for at jeg har de to.. Men hvis nu det er sådan at jeg siden min søns fødsel, har følt at der mangler nogen, er det så forkert at ønske sig et barn mere bare fordi man har to i forvejen ?

Anmeld

21. oktober 2009

Mor.sander

mor-til-cille skriver:

Krydser fingre for at det lykkes for dig søde...

Det ville da være dejligt for de 2 andre at få en lillebror/søster...

Takker søde.. alle 3 er bare så klar til at påtage sig rollen som store søskene, Felicia ved selvfølgelig hvordan det er og er bare blevet så skuffet hver gang ved SAerne. Mens Simon snakker om at han gerne vil have en lillebror, som han kan lege med, nu hvor Isabella og Felicia laver pige ting, hvilket jo er forståligt nok

Anmeld

21. oktober 2009

hc=k

Mor.sander skriver:

Takker , lige det jeg havde brug for

En af de ting jeg syntes er sværes er at når man som jeg har to børn, at folk mener at så skal jeg bare være glad for at jeg har de to.. Men hvis nu det er sådan at jeg siden min søns fødsel, har følt at der mangler nogen, er det så forkert at ønske sig et barn mere bare fordi man har to i forvejen ?

Jeg synes bestemt folk skal blande sig uden om. Min søns farmor siger at jeg skal vare glad for min søn og ikke skal regne med at få flere og det gør sgu ondt. De kan ikke sætte sig ind i den lyst/tomhed man føler når man gerne vil have en baby og det ikke bare lige kan lade sig gøre. Det gør så ondt i sindet når man bliver "nedgjort" fordi man ønsker det sværeste.

Jeg kan sagtens følge dig og du skal ikke lytte til deres dumme ord for di ved slet ikke hvordan det er.

Anmeld

21. oktober 2009

Mor.sander

Jeg synes bestemt folk skal blande sig uden om. Min søns farmor siger at jeg skal vare glad for min søn og ikke skal regne med at få flere og det gør sgu ondt. De kan ikke sætte sig ind i den lyst/tomhed man føler når man gerne vil have en baby og det ikke bare lige kan lade sig gøre. Det gør så ondt i sindet når man bliver "nedgjort" fordi man ønsker det sværeste.

Jeg kan sagtens følge dig og du skal ikke lytte til deres dumme ord for di ved slet ikke hvordan det er.

Sjovt, noget ligende har min søns farmor sagt... Er du sikker på at du skal have flere børn ? Og det skal så lige siges at hun selv er mor til 5, samt at min søns fars kommende kone har 5 + nr. 6 som hun har fået sammen med min søns far, så de har altså 7 børn til sammen og ønsker en til...

Anmeld

21. oktober 2009

hc=k

Mor.sander skriver:

Sjovt, noget ligende har min søns farmor sagt... Er du sikker på at du skal have flere børn ? Og det skal så lige siges at hun selv er mor til 5, samt at min søns fars kommende kone har 5 + nr. 6 som hun har fået sammen med min søns far, så de har altså 7 børn til sammen og ønsker en til...

Ja folk som bliver gravide som kaniner tager bare tingende for givet, de skulle sgu prøve det selv og så se hvor kæphøje de så ville være..

Ej undskyld, men jeg bliver helt hidsig lige med det her emne fordi jeg bare kender det så godt.

Anmeld

21. oktober 2009

Mor.sander

hc=k skriver:

Ja folk som bliver gravide som kaniner tager bare tingende for givet, de skulle sgu prøve det selv og så se hvor kæphøje de så ville være..

Ej undskyld, men jeg bliver helt hidsig lige med det her emne fordi jeg bare kender det så godt.

Du er skam ikke den eneste der bliver hidsig
og især sådan som " Det lykkes efter 3 mdr. og det var bare SÅ hårdt"

Anmeld

21. oktober 2009

hc=k

Mor.sander skriver:

Du er skam ikke den eneste der bliver hidsig
og især sådan som " Det lykkes efter 3 mdr. og det var bare SÅ hårdt"

Ja de skal bare lukke. Eller dem der sige UPS når ja men det får jeg da bare fjernet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.