Anonym skriver:
Det kunne jeg helt sikkert
der er ting som er nævnt , vi skal være mere obs på. I morgen tar vi en tur til kiropraktor , det anbefalede apotekeren . Så giver det et forsøg.
må jeg sprøge hvad den behandling gik ud på ?? Dejligt du har fået styr på hovedpinen , det må bestemt ikke være rart .
nej vi måtte også banke i bordet hos egen læge . Efter de igennem længere tid ikke lyttede. Heldigvis er børnelægen fantastisk indtil nu
Undskyld det senere svar...
Dejligt du kunne bruge det!
Håber at det har hjulpet med at være til kiropraktor, hvis i har været af sted..
Ja du må meget gerne spørger.. Jeg fik en recept på nogen piller der hedder candamox som normalt er til folk med forhøjet blodtryk, dem skulle jeg stille roligt starte op på med en halv den 1 uge, (16 mg) sådan blev jeg ved til jeg var op på fuld dossis som er 32 mg, der er selvfølgelig bivirkninger, så som svimmelhed hvis man rejste sig for hurtigt op, kvalme kunne man også få men mærkede dem stor set ikke.. Nu her efter ca 2 år er jeg stadig på fuld dossis, har prøvet i samråd med Glostrup at trappe ud, men efter 1 uge havde jeg hovedpine/ mindre migræne 3 gange, så Glostrup mente ikke jeg var klar til at slippe dem, normalt hader jeg at tag piller, men dem her kan jeg bestemt ikke undvære... Har fået livet tilbage, og kan klare flere ting, og kan lege med mine børn, hvilket jeg næsten ikke kunne før...
Anmeld
Citér