Anonym skriver:
Alle svar / gode råd er velkommen .
Tror det kommer lige pludseligt. Vi har fået noget medicin han skal have i næsen ( mener jeg ) ved anfald . Dumme forældre har ikke fået det hentet , skal jeg idag . Han sov fra kl 17.00-6.30 her til morgen , vågnede frisk og glad.
Kan du fortælle lidt om din migræne . Kan du se nogen sammenhæng , er det ting som kan udløse anfald ? Jeg ved intet om hovedpine og bliver ærligt bekymret når han har det som igår . Frygter nok der er noget galt ( alvorligt )
Skynd dog at få hentet næsesprayen til ham. Den skulle være yderst effektiv
Skal den kun bruges ved anfald eller er den forebyggende?
Jeg kan godt forstå du bliver bekymret. Det må være ganske forfærdeligt, at se sit barn have så ondt. For det gør forbandet ondt, når man har et migræneanfald! 
Jeg har nok haft migræne siden mine teenageår, men er først blevet opmærksom på, at det var det i starten af 20’erne og er derfor først medicineret der.
Jeg har svært ved at lure, hvad der udløser mine anfald. Det er ikke betinget af bestemte madvarer, som mange oplever.
Jeg oplever dog, at manglende søvn kan være en trigger.
Mine anfald kommer som regel snigende og hvis jeg får taget min medicin, straks jeg mærker den alt for velkendte hovedpine, så kan jeg i 8/10 tilfælde stoppe anfaldet. Venter jeg for at se om det udvikler sig, så er det sten sikkert at jeg bliver lagt ned med store smerter. En gang imellem kaster jeg også op under et anfald og så er jeg altid fuldstændig drænet for energi, når et anfald er overstået.
Jeg har altid dåsecolaer stående i køleskabet, da jeg oplever at det også afhjælper mine anfald. Det er et råd jeg har fået fra flere andre, som døjer med migræne.
Jeg håber du kan bruge mine erfaringer til noget og at medicinen hjælper din søn 
Du spørg endelig bare igen 
Anmeld
Citér