Jeg er ok tryg, men arbejder også på den anden side, så kender også til den hverdag forældrene ikke ser, så det ved jeg også forgår i mine børns institution.
Der er desuden heller ikke meget kontakt mellem forældre og personale i børnehaven (medmindre der er problemer) og det er forældrene der primært skal henvende sig (så bliver der tilgengæld også prioterer tid, men hvis man er forældre der ikke er så god til at henvende sig ved man faktisk ikke hvordan ens barn er i børnehaven og det er problematisk).
Jeg synes det er forfærdeligt at politikerne ikke prioterer flere pædagog og stadig vælger at spare på området, men det er jo typisk rød at love og love uden at holde.
Så nej er ikke direkte utryg, men nu hvor min yngste dreng skal til at starte i børnehave, bliver jeg bekymret for han er langt bagud sproglig (brille og ørebarn, så han har haft meget at se til) og jeg tror ikke at pædagogerne har tid til at sætte sig ned og forstå hvad han siger, så jeg frygter at han bliver tabt socialt, for sproget skal nok komme, men jeg er dybt bekymret om han bliver udadreagerende eller kommer til at gå og putte sig
Anmeld
Citér