Blevet småtyk efter depression

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Ja, kan være jeg bare skal gå og så gå de steder, hvor der er meget lys og mange mennesker. Jeg synes bare, det er så ubehageligt at være ude, når det er mørkt.

Jeg synes også, det er super ubehageligt at gå, når der er mørkt. Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men jeg sørgede for at finde ruter, som ikke virkede skumle 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2019

Malene76

Jeg har været udfordret af stress og andre udfordringer. For mig har lykken været Loop. Det tager 5 min. til opvarmning og så to gange rundt i cirklen. Det tager 24 min. Det spiller virkelig mig. Så det vil jeg på det varmeste anbefale. 

For mig har det været så godt at jeg bare skulle følge cirklen rundt så var kroppen gennemtrænet. Med en lydbog i ørene er det ingen sag  

kh. Malene 

Anmeld Citér

23. oktober 2019

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Jeg har været udfordret af stress og andre udfordringer. For mig har lykken været Loop. Det tager 5 min. til opvarmning og så to gange rundt i cirklen. Det tager 24 min. Det spiller virkelig mig. Så det vil jeg på det varmeste anbefale. 

For mig har det været så godt at jeg bare skulle følge cirklen rundt så var kroppen gennemtrænet. Med en lydbog i ørene er det ingen sag  

kh. Malene 

Tak for dit svar. Det vil jeg undersøge, om det ligger i nærheden af mig.

Anmeld Citér

23. oktober 2019

Anonym trådstarter

Tullemoar skriver:

Jeg synes også, det er super ubehageligt at gå, når der er mørkt. Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men jeg sørgede for at finde ruter, som ikke virkede skumle 

Ja, jeg tænker også de store veje, hvor der er meget lys.

Anmeld Citér

23. oktober 2019

Bettybom

Loop er vist en app - så du kan træne hjemme

ellers gå på YouTube og sæt noget dans på ( videoer med dans) og dans med? Det er sjovt og man får sved på pande. Og du er hjemme 

Anmeld Citér

23. oktober 2019

Anonym trådstarter

Bettybom skriver:

Loop er vist en app - så du kan træne hjemme

ellers gå på YouTube og sæt noget dans på ( videoer med dans) og dans med? Det er sjovt og man får sved på pande. Og du er hjemme 

Aha, troede det var et træningscenter.  God ide med dans derhjemme.

Anmeld Citér

23. oktober 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Aha, troede det var et træningscenter.  God ide med dans derhjemme.

Det kan godt være det også er en app, men Loop ER et træningscenter, hvor man træner efter en forskrevet metode. 

https://loopfitness.com/da/

Anmeld Citér

23. oktober 2019

Bettybom

Der findes i hvertfald en masse gode app’s, så man kan træne hjemme. Prøv at søg 7 minute workout, så kommer der en masse frem 

Anmeld Citér

24. oktober 2019

Anonym trådstarter

Bettybom skriver:

Der findes i hvertfald en masse gode app’s, så man kan træne hjemme. Prøv at søg 7 minute workout, så kommer der en masse frem 

Tak, det vil jeg prøve. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.