Regler for Ipad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2019

Birthdaybaby

Min datter er kun 3, men jeg kan se at mange på hendes alder allerede har adgang til iPad / tv / telefoner. Det har hun ikke. Vi bruger indimellem iPad’en til at ringe til farmor og farfar der bor i den anden ende af landet og indimellem får hun også lov at se et par afsnit Gurli gris på tv. Det er det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2019

Mortilpiger

Profilbillede for Mortilpiger

De får lov at se IPad i weekenden og må ikke se YouTube (de har lige fået børneversionen). 
De er 7 og 9 år.

Anmeld Citér

17. oktober 2019

Oiseau

Vores pige på 3 låner vores iPad og skal spørge først (der er kode på). Hun ser måske i snit 30 min. om dagen. Nogle dage slet ikke, og i weekenden nok lidt mere. Og det er altid netflix.

Anmeld Citér

17. oktober 2019

Bombo

Tænker at han får en når han bliver 13 - det synes jeg er rimeligt, for det er den alder de ikke rigtig leger mere. Synes det er helt vildt at børn helt ned i børnehave/dagpleje alder bruger det, ser det hele tiden på restauranter osv at små børn ser tablet/telefon i højstolen.. Det ser dumt ud! 
Han er 7 nu og har aldrig spillet på min telefon og vi har ingen tablet 

Anmeld Citér

17. oktober 2019

Anonym trådstarter

Bombo skriver:

Tænker at han får en når han bliver 13 - det synes jeg er rimeligt, for det er den alder de ikke rigtig leger mere. Synes det er helt vildt at børn helt ned i børnehave/dagpleje alder bruger det, ser det hele tiden på restauranter osv at små børn ser tablet/telefon i højstolen.. Det ser dumt ud! 
Han er 7 nu og har aldrig spillet på min telefon og vi har ingen tablet 

Vi gøre det samme vores barn er 4 år, men alle dem omkring os giver deres børn ipad og han sidder altid sidste på aftenen alene mens de andre børn er på iPads 

vi er i et dilemma 

Anmeld Citér

18. oktober 2019

Bombo

Anonym skriver:

Vi gøre det samme vores barn er 4 år, men alle dem omkring os giver deres børn ipad og han sidder altid sidste på aftenen alene mens de andre børn er på iPads 

vi er i et dilemma 

Det forstår jeg godt. Har stået i det samme, ønsker ikke mit barn er udenfor og ked af det, men bliver også bare stædig.. Og render ikke ud og køber det bare fordi andre har det. 

Når jeg fx får gæster med børn siger jeg de ikke skal tage det med, for jeg gider ikke at han sidder alene og jeg gider ikke se på at små børn ikke gider lege, jeg synes det er totalt unødvendigt. Og er det for at lære noget, så lærte vi da fint uden alt det 

En tablet blev lavet for at gøre det nemmere at have bærbar med på fx studiet, ikke for at vores små børn skal blive dovne og usociale.. 

Sidste år holdt jeg jul med en hvis barn brugte hele aften foran en telefon, både for at spille og se film.. Pigen var 1 år! Hvorfor, kan undre mig meget! 

Anmeld Citér

18. oktober 2019

Vuggeren

Jeg har ikke børn selv, men fra familie og venner har jeg set, at YouTube kan være meget fedt og lærerigt.

Det kan dog være noget af et rottehul at falde ned i, hvis ikke automatisk viderespilning (hvor en ny 'anbefalet' video starter lige efter den næste) er slået fra eller på en eller anden måde begrænset.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.