Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår må jeres børn få huller i ørene? Jeg har en datter på 7 år, der gerne vil have, men jeg synes, at det er for tidligt.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har to piger. En på 8 og en på 6. Hende på 6 har plaget siden hun var 2. Hun fik hullerne da hun var 3. Hun fik først det ene, og lige bagefter det andet, hun sad helt stille, græd ikke og sagde ikke av. Min store pige vil ikke.
Møghe skriver: Hvornår må jeres børn få huller i ørene? Jeg har en datter på 7 år, der gerne vil have, men jeg synes, at det er for tidligt.
Som 8 årig. Fik selv som 7 årig
Mine piger må få når de er omkring konfirmationsalderen.
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Jeg har kun en dreng. Men havde jeg haft piger. Så ville det først blive som 12-13 årig
Min datter fik dem da hun var 6
Jeg fik selv som 12 årig- det ville også være deromkring hvis jeg en dag får en pige.
Min datter på knap 6 efterspørger det ikke (endnu). Begynder hun at gøre det, så må vi jo overveje om hun skal have det, men umiddelbart tænker jeg tidligst når hun er 10.
Jeg var selv 12 år da jeg fik dem.
Mine piger må vente til de er 8-10 år og det bliver gjort hos en piercer og ikke et sted hvor de bruger pistoler
Min datter var knap 3 år.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128