Er jeg den eneste der har et barn på 7 år der driver sin mor til vanvid?
han er for at sige det mildt! pisse irriterende!!
Hvis hans underbukser eller bukser driller går han helt i selvsving. Når han skal lave lektier og læse, går han helt bananas og det er fjollet, for han kan godt, han gider bare ikke. Eller hvis der er noget andet der ikke passer ham så kaster han med legetøjet. Det hele går 50 % bedre end det har gjort men nogle gange er det som om det går 5 skrid tilbage når det ender ud i jeg skal være skæld ud og tage fat i armen mor.
Han sviner mig til som ord: dumme lorte mor, psykopat mor(han har hørt ordet i skolen), fucking lorte svin mor.
Jeg er ikke den der voldsomme skældud mor. Men når gange så går min grænse virkelig. Når jeg har sagt 10 gange at han fx skal tale ordentligt til mig og resten i familien. Og han så er så skide provokerende at række fuck, så tager jeg virkelig fat i hans arm og fortæller ham at nu stopper han og nu bliver jeg rigtig sur!
Mig tager mig selv i at sige til mig selv inden i at jeg hader den unge og at han er forfærdelig. Og det piner mig frygteligt. Men han provokere mig fanme så meget nogle gange og jeg elsker jo min dreng over alt i verden og han er den mest søde og omsorgsfulde sjove dreng i verden. Og det gør mig så ked af jeg skal få den følelse. Er jeg den eneste?
Jeg ønsker ikke at være den sure mor som skal tage fat i hans arm og smide ham på værelset for at få ham til at stoppe. Men det ender det næsten altid med. Og det piner mig virkelig. Jeg bliver så ked Af det og gør min søn jo også.
Er jeg virkelig den eneste, som har et barn på 7 som driver mig til vanvid? Vil nogle give nogle eksembler eller andet? Føler mig som den eneste i verden
og føler mig som en dårlig mor
at jeg nærmest råber i hovedet på mit barn at NU STOPPER DU! Og tager fat i hans arm! 
Anmeld
Citér