Jeg får helt ondt i maven af dit indlæg 
Alle forældre kender til at blive provokeret/irriteret på sine børn. Men det er de voksnes ansvar at bevare overblikket, og sørge for at der ikke er noget der løber af sporet. Vi kan alle komme til at blive sure når bægeret er fyldt. Men at tage fat i sit barn på den måde og smide det ind på værelset, er en overreaktion, og et tegn på at du ikke kan styre situationen, eller rumme dit barns følelser.Det er dit ansvar at hjælpe dit barn af med de frustrationer han bærer rundt på, ikke gøre dem værre.
Han er om nogen nok endnu mere ked af situationen end du der. Og hvis han kunne lave om på det, og undgå de situationer hvor du bliver så voldsom, så er jeg sikker på han ville gøre det. Men det kan han ikke fordi han er et barn. Og det er 100% dit ansvar at få styr på det og ikke hans. Jeg forestiller mig at han må føle sig utryg og misforstået.
Jeg tror du skal se rigtig meget ind ad, læse nogle bøger om emnet eller søg en familierådgiver. Måske din søn har nogle særlige udfordringer, men det er ikke hans skyld, det er forældreansvar at sørge for at deres børn trives, om man så har brug for hjælp til det eller ej.
Jeg håber i finder en løsning, inden det løber helt af sporet..
De bedste hilsner
Anmeld
Citér