Bør vi vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2019

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Jeg har i dag haft fuldstændig samme oplevelse!!! Dog kunne jeg se hjerteblink, men hun mente jeg kun var 5+ noget, det giver ingen mening ift. positiv ÆL test og at jeg har kunne teste positiv 7 dage efter den ÆL hun mener jeg har haft, som har været over en uge efter positiv test

Eller den er ikke gået i stå somsådan, baby vokser bare ikke nok 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2019

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

Eller den er ikke gået i stå somsådan, baby vokser bare ikke nok 

Åh nej, - det er jeg godt nok ked af at høre puha.

Hvad er det CRL? Puha føler med dig, det må godt nok være hårdt, siger de alt håb er ude? hjerteblink er jo et godt tegn!!

Anmeld Citér

1. oktober 2019

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Åh nej, - det er jeg godt nok ked af at høre puha.

Hvad er det CRL? Puha føler med dig, det må godt nok være hårdt, siger de alt håb er ude? hjerteblink er jo et godt tegn!!

Det er møg hårdt! Men det var i første forsøg og vi har den smukkeste og dejligeste datter på 2! Så det trøster, og det skal nok lykkes igen. 

Crl - er længden ikke? Hvis ja, var den 0,51 cm tror jeg nok. 

Ja mere eller mindre, får svar på sidste blodprøve imorgen. 

Den kan man sige, men den vil ikke være levedygtig på sigt med hjerteslag på 60, det SKAL minium være på 100 

Anmeld Citér

21. oktober 2019

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

Det er møg hårdt! Men det var i første forsøg og vi har den smukkeste og dejligeste datter på 2! Så det trøster, og det skal nok lykkes igen. 

Crl - er længden ikke? Hvis ja, var den 0,51 cm tror jeg nok. 

Ja mere eller mindre, får svar på sidste blodprøve imorgen. 

Den kan man sige, men den vil ikke være levedygtig på sigt med hjerteslag på 60, det SKAL minium være på 100 

Hvordan går det dig efter dit forløb?? 

Jeg har været igennem præcis det samme  blev scannet i dag, og der var ikke længere hjerteblink, så samme forløb, er bare ikke blevet scannet de dage hvor hjertet langsomt stoppede.. jeg er så knust og har sådanne en “ude af kroppen” oplevelse, kan slet ikke forholde mig til det, og slet ikke at fosteret er gået til for 8 dage siden uden jeg har opdaget det..... hvordan kom du videre?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.