Bør vi vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. september 2019

Anonym trådstarter

Jeg har fået en henvisning til tryghedsscanning fra min læge, da jeg har mistet før, og hun udemærket forstår de bekymringer jeg har Jeg ved at befrugtningen ca er sket 30 august til 1. september - jeg havde en positiv ÆL test 30 august.  Jeg har fået tid til scanninger på onsdag i næste uge hvor jeg vil være mellem 6+2 og 6+4 kan man mon se hjerteblink der? Jeg tænker ikke at jeg vil få ret meget ro, hvis ikke jeg ser hjerteblink, tværtimod.. Bør jeg ringe og rykke min tid et par dage eller hvad tænker i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2019

Stinna Gundlund

Profilbillede for Stinna Gundlund
Anonym skriver:

Jeg har fået en henvisning til tryghedsscanning fra min læge, da jeg har mistet før, og hun udemærket forstår de bekymringer jeg har Jeg ved at befrugtningen ca er sket 30 august til 1. september - jeg havde en positiv ÆL test 30 august.  Jeg har fået tid til scanninger på onsdag i næste uge hvor jeg vil være mellem 6+2 og 6+4 kan man mon se hjerteblink der? Jeg tænker ikke at jeg vil få ret meget ro, hvis ikke jeg ser hjerteblink, tværtimod.. Bør jeg ringe og rykke min tid et par dage eller hvad tænker i? 

Jeg var 6+3 og man kunne se så fint hjerteblink 

Anmeld Citér

24. september 2019

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Det ville jeg gøre. Så er du på den sikre side og slipper evt. For unødvendige bekymringer hvis de ikke kan se noget der

Anmeld Citér

24. september 2019

Mamalu

Profilbillede for Mamalu

Jeg var også 6 uger henne og man kunne se hjerteblink 

Anmeld Citér

24. september 2019

Sahara82

Profilbillede for Sahara82

Vi så fint hjerteblink 6+3. Det gav rigtig meget ro på og jeg var ikke konstant nervøs. Ville gøre det hvis jeg var dig ����

Anmeld Citér

24. september 2019

Sahara82

Profilbillede for Sahara82

Vi så fint hjerteblink 6+3. Det gav rigtig meget ro på og jeg var ikke konstant nervøs. Ville gøre det hvis jeg var dig ����

Anmeld Citér

25. september 2019

M O R til J Vega

Profilbillede for M O R til J Vega
Anonym skriver:

Jeg havde 15 ÆL test og kun 1 (selvfølgelig) var positiv d. 20 august. Jeg var 100 procent sikker på min cyklus grundet ÆL test, ÆL slim og underlives “smerter” 

jeg var til scanning 6+3 og blev sat 4 dage tilbage  så vi kunne kun se et foster på 2 mm intet hjerteblink udelukkende fordi at var for tidligt! 

Jeg ville klart rykke det nogen dage, du bliver så nemt sat tilbage som tidlig gravid og du risikere kun at blive mere nervøs og skulle betale for en ny scanning. 

Anmeld Citér

25. september 2019

Mamashark

Jeg så hjerteblink ved 5+6 

Anmeld Citér

1. oktober 2019

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

Jeg havde 15 ÆL test og kun 1 (selvfølgelig) var positiv d. 20 august. Jeg var 100 procent sikker på min cyklus grundet ÆL test, ÆL slim og underlives “smerter” 

jeg var til scanning 6+3 og blev sat 4 dage tilbage  så vi kunne kun se et foster på 2 mm intet hjerteblink udelukkende fordi at var for tidligt! 

Jeg ville klart rykke det nogen dage, du bliver så nemt sat tilbage som tidlig gravid og du risikere kun at blive mere nervøs og skulle betale for en ny scanning. 

Jeg har i dag haft fuldstændig samme oplevelse!!! Dog kunne jeg se hjerteblink, men hun mente jeg kun var 5+ noget, det giver ingen mening ift. positiv ÆL test og at jeg har kunne teste positiv 7 dage efter den ÆL hun mener jeg har haft, som har været over en uge efter positiv test

Anmeld Citér

1. oktober 2019

M O R til J Vega

Profilbillede for M O R til J Vega
Anonym skriver:

Jeg har i dag haft fuldstændig samme oplevelse!!! Dog kunne jeg se hjerteblink, men hun mente jeg kun var 5+ noget, det giver ingen mening ift. positiv ÆL test og at jeg har kunne teste positiv 7 dage efter den ÆL hun mener jeg har haft, som har været over en uge efter positiv test

Jeg ville være 8+0 ift ÆL 20/8 

jeg blev rykket tilbage til hvad der er 7+3 idag, jeg var til scanning igår og igen rykker er mig tilbage til 6+1. Der var hjerteblink, til gengæld blinkede det ikke hurtig nok. 

Nu skulle jeg havde teste positiv 1+4. Så min graviditet er gået i stå formentligt, så skal have en MA nok 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.