Hvor gamle var jeres børn? ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.950 visninger
20 svar
2 synes godt om
20. september 2019

AnoMor

... da i tog dem i biografen første gang? 

Min søn skal vaccineres på mandag regner jeg med. Han er 4 år og som “belønning” havde jeg tænkt at tage ind og se toy story 4 med ham. Han elsker toy story nemlig. 

Men er i tvivl om han egentlig er for lille til at sidde stille så længe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vi startede da barnet var ca 3 år. Men vi har kun været til børneforstillinger som har været max 45 minutter. Nu ved 4 et halvt ville det gå bedre med en hel film men de gange vi har været afsted har en kort film været rigeligt. 

Anmeld Citér

20. september 2019

AnoMor

IenFart skriver:

Vi startede da barnet var ca 3 år. Men vi har kun været til børneforstillinger som har været max 45 minutter. Nu ved 4 et halvt ville det gå bedre med en hel film men de gange vi har været afsted har en kort film været rigeligt. 

Okay. Håbede også at den ville gå i børne bio. Men det gør den desværre ikke. 

Han kan godt sidde og se en hel toy story hjemme. Men der er det selvfølgelig også andre rammer 

Anmeld Citér

20. september 2019

MorTil3+

Vi havde vores dreng på 4 med i bio i sommerferien og han er en dreng med krudt i røven, vi var helt overrasket over at han kunne sidde stille i næsten 2 timer. Så det gik super fint

Anmeld Citér

20. september 2019

FraMalling

De var begge 2 

Anmeld Citér

20. september 2019

AnoMor

MorTil3+ skriver:

Vi havde vores dreng på 4 med i bio i sommerferien og han er en dreng med krudt i røven, vi var helt overrasket over at han kunne sidde stille i næsten 2 timer. Så det gik super fint

Lyder som om jeg skal give det er skud. 

Anmeld Citér

20. september 2019

Lje

AnoMor skriver:

Lyder som om jeg skal give det er skud. 

Vi har eksperimenteret lidt med længden på biograffilm og et par gange er vi gået ud før tid og har bare sagt "pyt". Den mulighed er der jo altid. Eventuel book pladser i siden. 

God tur .

Vh.

Anmeld Citér

20. september 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
AnoMor skriver:

... da i tog dem i biografen første gang? 

Min søn skal vaccineres på mandag regner jeg med. Han er 4 år og som “belønning” havde jeg tænkt at tage ind og se toy story 4 med ham. Han elsker toy story nemlig. 

Men er i tvivl om han egentlig er for lille til at sidde stille så længe

Min pige var 3 år første gang. Vi tog først i biffen efter hun et stykke tid havde kunne sidde stille gennem en hel film derhjemme. 
Det var en kæmpe succes!

Anmeld Citér

20. september 2019

AnoMor

Lje skriver:

Vi har eksperimenteret lidt med længden på biograffilm og et par gange er vi gået ud før tid og har bare sagt "pyt". Den mulighed er der jo altid. Eventuel book pladser i siden. 

God tur .

Vh.

God ide med at sætte os i siden så vi ikk forstyrre hvis vi må gå derfra 

Anmeld Citér

20. september 2019

AnoMor

MummiT skriver:

Min pige var 3 år første gang. Vi tog først i biffen efter hun et stykke tid havde kunne sidde stille gennem en hel film derhjemme. 
Det var en kæmpe succes!

Han kan nemt sidde gennem en hel film derhjemme. Det har han gjort mange gange 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.