Fødselsdagsgæster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.860 visninger
25 svar
24 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2019

Anonym trådstarter

Hej baby brugere.

Sagen er den, jeg skal holde fødselsdag om knap en måned og jeg er i tvivl om jeg skal invitere min veninde og hendes 2 børn med.. 

baggrund: når vi er sammen, så har hendes børn et ret grimt sprog, højlydte, skændes ved spisebordet, kalder deres mor grimme ting. Sådan er det også hjemme hos dem, jeg vil bare ikke tolerere det i mit hjem. - sidst måtte min egen søn gå på hans værelse for at få ro, selvom jeg sætte tydelige grænser i vores hjem. 

Jeg holder virkelig meget af min veninde, vi har kendt hinanden i mange mange år.. men jeg vil godt nok være ked af, at deres grimme gloser, råben og uro til min fødselsdag, hvor min familie også kommer.. 

Hvad havde i gjort? 

Fortvivlet kommende fødselar. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2019

Soonmom

Hvor gamle er børnene?

Tænker at nogen børn bare er lidt mere vilde, har I en have til rådighed for så kunne man jo sende dem derud hvis det bliver for vildt

Jeg tænker det må være helt ekstremt hvis du overvejer ikke ar invitere hende pga det? 

Anmeld Citér

18. september 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hvor gamle er børnene?

Tænker at nogen børn bare er lidt mere vilde, har I en have til rådighed for så kunne man jo sende dem derud hvis det bliver for vildt

Jeg tænker det må være helt ekstremt hvis du overvejer ikke ar invitere hende pga det? 

Børnene er knap 11 og 13.. det er så grelt at det vil være pinligt med den adfærd, når min gamle mormor på 85 er her til fødselsdag.. 

Anmeld Citér

18. september 2019

321

Anonym skriver:

Hej baby brugere.

Sagen er den, jeg skal holde fødselsdag om knap en måned og jeg er i tvivl om jeg skal invitere min veninde og hendes 2 børn med.. 

baggrund: når vi er sammen, så har hendes børn et ret grimt sprog, højlydte, skændes ved spisebordet, kalder deres mor grimme ting. Sådan er det også hjemme hos dem, jeg vil bare ikke tolerere det i mit hjem. - sidst måtte min egen søn gå på hans værelse for at få ro, selvom jeg sætte tydelige grænser i vores hjem. 

Jeg holder virkelig meget af min veninde, vi har kendt hinanden i mange mange år.. men jeg vil godt nok være ked af, at deres grimme gloser, råben og uro til min fødselsdag, hvor min familie også kommer.. 

Hvad havde i gjort? 

Er det kun familie der ellers kommer ? For så ville jeg sige at det kun er familien, der er inviteret til fødselsdagen og så er det det. 

Anmeld Citér

18. september 2019

Anonym trådstarter

321 skriver:

Er det kun familie der ellers kommer ? For så ville jeg sige at det kun er familien, der er inviteret til fødselsdagen og så er det det. 

Det ville være min familie og muligvis veninde og børn. Vi har været med til hendes børns fødselsdage, hendes søn var med min søn og forældre på camping, så de kender hinanden ret godt. 

Anmeld Citér

19. september 2019

LSS

Har du fortalt hende om hvordan du har det?

Anmeld Citér

19. september 2019

Hønepigen

Hvad med st invitere dem til en fødselsdagsmiddag / brunch en anden dag - kun dem. Og så sig til dem af de skal tale pænt

Anmeld Citér

19. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej baby brugere.

Hvad havde i gjort? 

Altså jeg synes du lyder meget kontrollerende .....

altså det er din veninde og hendes børn - Min søns kusiner er forfærdelige at være sammen med de råber og skriger ved bordet og min mand og søn kan slet slet ikke tåle det, men sådan er det jo - altså man kan ikke lave om på folk - du kan ihvrtfald ikke kun invitere moren om nogle havde gjort ved os var jeg ikke taget med 

Synes bare vi er så syge at bestemme over alt, men det kan du ikke - Enten invitere alle eller ingen så OM hun skulle spørge hvorfor måndu være ærlig - Hun vild 100% være såret når man snakker sådan om ens børn 

Anmeld Citér

19. september 2019

Missyou

Først skulle jeg til at skrive at jeg synes det ville være synd for din veninde ikke at invitere sem pga børnene. Jeg har selv to meget højlydte drenge, der lige for tiden elsker at sige grimme ord og fjolle ved bordet- så derfor ramte det lige. 

Men- mine er 3 og 5 år og så så jeg du skrev at din venindes børn er meget større. Så kan jeg godt forstå du har svært ved at tolerere det. I den alder kan man godt forvente at de viser en vis hensyn til resten af selskabet! 

Jeg havde stadig inviteret, men havde sagt ligeud til drengene hvordan reglerne er i dit hjem. ☺️ Jeg er stensikker på at mor heller ikke synes det er fedt- jeg er selv lidt stresset over mine børns opførsel for tiden- så hvis folk samtidig begyndte at tage afstand til os ville det bestemt ikke gøre det bedre...

Anmeld Citér

19. september 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg havde bare inviteret familien, og så inviteret veninden og børn en anden dag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.